Sprzedajemy.pl dołącza do Evolution Media Net

Serwis Sprzedajemy.pl, będący nieaukcyjną platformą dla sprzedających i kupujących, dołączył do sieci reklamowej Evolution Media Net.

Sprzedajemy.pl jest alternatywą dla portali aukcyjnych i serwisów ogłoszeń drobnych. To nieaukcyjna platforma dla sprzedających i kupujących, skierowana przede wszystkim do osób prywatnych, które chcą szybko i bezpiecznie sprzedać swoje rzeczy lub które szukają tzw. okazji i niskich cen – 90% ofert to przedmioty używane. Serwis stawia na prostotę obsługi – nie ma aukcji, nie ma rejestracji, a dodanie ogłoszenia trwa mniej niż minutę – i transakcje zawierane lokalnie poprzez kontakt bezpośredni. Sprzedajemy.pl nie pobiera opłat i prowizji od swoich użytkowników.

„Niemal każdy z nas ma coś czego nie używa i czego chciałby się pozbyć. A to nietrafiony zakup, a to niechciany i niepotrzebny prezent. Sprzedajemy.pl to dobry sposób na rozwiązanie tych kłopotów. Bez opłat, bez pośredników, szybko i bezpiecznie. Ponad 2 miliony odwiedzin miesięcznie świadczy o popularności strony.” – mówi Karol Kowalski, odpowiedzialny w Evolution Media Net za współpracę z witrynami.

Sprzedajemy.pl oferuje takie formy reklamowe jak double billboard, billboard, skyscraper, mailingi i reklamę w newsletterze oraz formy niestandardowe (sponsoring, akcje dedykowane). Statystyki serwisu według badania Megapanel PBI/Gemius (z 11.2012) wynoszą 784 723 real users i 10 milionów odsłon.

Umowa z serwisem obowiązuje od stycznia 2013 i ma charakter wyłączności sieciowej i agencyjnej. Sprzedajemy.pl wejdzie w skład kanałów tematycznych Women Power, Home&Garden, motoSpeed oraz Technology&Internet.

Informacje o firmie:

evolution media netEvolution Media Net to sieć reklamy internetowej powstała pod koniec 2010 r. Podstawą jej rozwoju jest doświadczony zespół, którego priorytetowym zadaniem jest doradztwo na każdym etapie planowania i realizacji strategii marketingowej w Internecie. Celem Evolution Media Net jest pozycja lidera wśród horyzontalnych sieci reklamowych, którą realizuje poprzez silne kanały tematyczne oparte na jakościowych serwisach, szeroki wybór produktów reklamowych, kompleksowe wsparcie wydawców. Obecnie sieć zrzesza ponad 600 witryn internetowych i dociera do ponad 15,5 mln RU.

Właścicielem spółki Evolution Media Net jest fundusz inwestycyjny Ballroom International Network specjalizujący się w inwestycjach w sektorze nowych technologii i mediów. Fundusz od wielu lat z sukcesami inwestuje w Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Serbii, Polsce oraz krajach nadbałtyckich. Sieć reklamy internetowej Evolution Media Net to priorytetowa spółka w bogatym portfolio Ballroom International Network.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu