Najbardziej wyczekiwany produkt Starbucks – legendarne karty Starbucks oraz program lojalnościowy MyStarbucks Rewards już dostępne w Polsce

Już od dzisiaj we wszystkich kawiarniach Starbucks w Polsce dostępna jest wyjątkowa karta, dzięki której klienci kawiarni mają możliwość skorzystania z wielu dodatkowych przywilejów. Powitalna kawa lub herbata, muffin na urodziny, promocje i zaproszenia na wydarzenia specjalne to tylko niektóre z korzyści dla posiadaczy karty Starbucks oraz członków powiązanego z nią programu lojalnościowego MyStarbucks Rewards. Dodatkowo kartę można wielokrotnie doładowywać nawet do kwoty 1 000 zł i płacić nią w kawiarniach.

Niezwykłą kartą Starbucks do tej pory mogli cieszyć się mieszkańcy Stanów Zjednoczonych, Kanady oraz wielu krajów w Europie. Teraz także wielbiciele kawy w Polsce, którzy od dawna oczekiwali wprowadzenia tego produktu, będą mieli możliwość korzystania z karty Starbucks oraz z programu lojalnościowego MyStarbucks Rewards.

Od 22 stycznia karty Starbucks zastąpią w kawiarniach obecne karty upominkowe, którymi jeszcze przez rok klienci będą mogli płacić za swoje ulubione produkty. Zmienia się także mechanizm wydawania kart „10+1”, na których goście lokali naszej sieci zbierali pieczątki. Teraz otrzymają je te osoby, które kupią kartę Starbucks, natomiast stempelki będą przystawiane przy okazji płatności dokonywanych nową kartą. Jest to karta typu pre-paid i może być doładowywana w każdej kawiarni Starbucks w Polsce wielokrotnością 20 zł, aż do kwoty 1 000 zł. Płatność z jej wykorzystaniem jest szybsza od tradycyjnych transakcji bezgotówkowych, gdyż karta Starbucks nie wymaga autoryzacji przez terminale płatnicze używane do kart kredytowych.

Wprowadzona karta Starbucks jest powiązana z atrakcyjnym programem lojalnościowym MyStarbucks Rewards, w którym klienci mogą brać udział poprzez zarejestrowanie swojej karty na stronie www.starbucks.pl w zakładce Starbucks Card. Taka rejestracja nie tylko pozwala na ochronę środków pieniężnych zgromadzonych na karcie (np. w przypadku jej utraty), ale także pozwala na korzystanie z wielu przywilejów. Posiadacze zarejestrowanych kart otrzymają powitalną kawę, herbatę lub czekoladę w rozmiarze tall, na urodziny dostaną miły upominek, mogą także spodziewać się zaproszeń do skorzystania ze specjalnych ofert w kawiarniach Starbucks. Dodatkowo członkowie programu MyStarbucks Rewards będą otrzymywali zniżki na wybrane produkty, a osoby będące najczęstszymi gośćmi kawiarni – atrakcyjne nagrody. Oferty przygotowywane dla posiadaczy kart Starbucks będą oparte o informacje zbierane przy płatnościach tą kartą, dlatego im częściej klienci będą jej używać, tym oferty będą lepiej dopasowane do ich gustów.

„Zawsze staramy się pozytywnie zaskakiwać naszych gości, oferować im produkty oraz usługi maksymalnie zaspokajające ich potrzeby. Karty lojalnościowe Starbucks cieszą się dużą popularnością na całym świecie. W Polsce nasi klienci bardzo często o nie pytali i nie mogli doczekać się ich wprowadzenia, dlatego cieszę się, że w końcu możemy im je zaoferować. Gorąco zachęcam do odkrywania możliwości, jakie daje posiadanie karty Starbucks. Mam nadzieję, że nasza nowa karta na stałe zagości w portfelach Polaków” – powiedziała Magdalena Mularuk, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

Informacja o Starbucks

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.

Informacja o AmRest

AmRest jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza restauracjami KFC, Pizza Hut oraz Burger King w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech, natomiast w Hiszpanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych i Chinach restauracjami La Tagliatella. AmRest jest również operatorem kawiarni Starbucks w Polsce, Czechach oraz na Węgrzech. Dodatkowe informacje na stronie www.amrest.eu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu