T-Mobile Austria wdraża rozwiązanie contact center w chmurze firmy Interactive Intelligence

przez | 15/01/2013

T-Mobile Austria, spółka zależna Deutsche Telekom, wybrała rozwiązanie contact center firmy Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) do wsparcia pracy 500 konsultantów obsługi klienta w dwóch lokalizacjach.

Platforma komunikacyjna Customer Interaction Center (CIC) została wybrana ze względu na elastyczność, dostępność europejskich centrów danych wspierających wdrożenia w chmurze oraz dobre świadectwo, jakie wystawia firmie ponad 5000 klientów z całego świata.

CIC wesprze projekt „European Routing Platform Customer Service”, wznowiony niedawno przez T-Mobile. Projekt ma na celu zwiększenie elastyczności, zintegrowanie kampanii wychodzących, zmniejszenie kosztów oraz dodanie możliwości połączeń innych niż głosowe. Według T-Mobile korzyści płynące z wykorzystania zaawansowanych funkcji technologicznych w obsłudze klienta stanowią podstawę sukcesu kanałów komunikacji firmy oraz współpracujących z nią outsourcingowych call center.

„Mamy bardzo wysokie standardy, a firma Interactive Intelligence trzymała się ich bardzo skrupulatnie” – powiedział Werner Weiss, project manager w T-Mobile. – „Przekonała nas elastyczność systemu CIC, możliwość wdrożenia w chmurze oraz dobry stosunek jakości do ceny. Jednak decydującym czynnikiem były świetne opinie klientów firmy, zebrane podczas wizyt referencyjnych, a także wyjątkowe podejście specjalistów Interactive Intelligence do planowania projektu.”

Uruchomienie systemu planowane jest latem 2013 r. Aktualnie trwają konsultacje specjalistów z różnych dziedzin oraz menadżerów projektu z T-Mobile i Interactive Intelligence, mające na celu dokładne określenie wymagań i przebiegu procesu wdrożenia. Odbyły się już pierwsze sesje treningowe zespołów z obu firm.

Informacje o T-Mobile

T-Mobile Austria ma 4,076 miliona użytkowników i jest drugim pod względem wielkości operatorem komórkowym w Austrii. Firma znana jest z wprowadzania nowoczesnych rozwiązań w telekomunikacji. Marki „T-Mobile” i „tele.ring” skierowane są do dwóch różnych grup docelowych. Hasło T-Mobile to „Dziel się tym, co ważne”. Marka oferuje innowacyjne rozwiązania z zakresu sprzętu, usług i aplikacji. Marka tele.ring to lider austriackiego rynku telekomunikacyjnego pod względem stosunku jakości do ceny. W roku 2011 T-Mobile zainwestowało ponad 100 milionów euro w rozbudowę sieci, ze szczególnym naciskiem na wprowadzenie HSPA+ oraz telefonii następnej generacji, LTE. T-Mobile Austria zatrudnia 1 400 pracowników. W roku 2011 firma zdobyła nagrodę dla najbardziej atrakcyjnego pracodawcy, przyznawaną przez Aon Hewitt. Centrala T-Mobile, zwana T-Center, mieści się w Wiedniu, w pobliżu Rennweg, przy Südost-Tangente (autostradzie A23). Poza 46 salonami T-Mobile, firma ma też biura handlowe w Salzburgu, Innsbrucku, Grazu i Klagenfurcie.

T-Mobile Austria jest spółką zależną Deutsche Telekom. Należy więc do jednej z największych firm telekomunikacyjnych na świecie. Międzynarodowe możliwości Deutsche Telekom pozwalają klientom T-Mobile korzystać z szerokiego wachlarza produktów i usług w kraju i za granicą.

Informacje o Interactive Intelligence

Grupa Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ) jest globalnym dostawcą rozwiązań i usług automatyzacji centrów obsługi klienta, komunikacji zunifikowanej oraz automatyzacji procesów biznesowych. Jej rozwiązania mogą zostać wdrożone tradycyjnie lub w modelu cloud i są szczególnie polecane firmom z branży finansowej, ubezpieczeniowej, outsourcingowej, windykacyjnej oraz użyteczności publicznej. Firma została założona w 1994 r. i ma ponad 5000 klientów na całym świecie. Firma znalazła się pośród 500 największych światowych dostawców oprogramowania i usług w rankingu Software Magazine 2012, została również wymieniona w rankingu Forbesa najlepszych małych firm w Ameryce. Interactive Intelligence zatrudnia ok. 1000 osób; główna siedziba znajduje się w Indianapolis w stanie Indiana w USA. Firma posiada oddziały w Ameryce Północnej i Łacińskiej, w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Azji Mniejszej; centrala europejska jest zlokalizowana w Slough w Anglii. Strona internetowa Interactive Intelligence: www.inin.com/pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.