Letnia kampania Neckermanna z Value Media

Dom mediowy Value Media zaplanował działania reklamowe dla biura podróży Neckermann Polska promujące i wspierające sprzedaż oferty Lato 2013. Kampania rozpoczęła się pod koniec grudnia i będzie trwała do 31 stycznia br. Realizowana będzie w prasie, internecie oraz na antenach: RMF, RMF Classic, Eski Rock i Radia Plus Bydgoszcz.

– Wsparciem kampanii radiowej są działania offline i online prowadzone w kilku kanałach. W wydaniu Rzeczpospolitej z 28 grudnia 2012 r. pojawił się kolorowy insert z ofertą Neckermanna zawierający kupon rabatowy uprawniający do otrzymania 100 zł rabatu na rezerwację imprez z katalogów Lato 2013 przy zakupie wakacji do 15 stycznia 2013 r. – mówi Rafał Wolański, Media Planner&Buyer w Value Media.

Działania online potrwają do końca stycznia 2013 i obejmą portale parentingowe, turystyczne i informacyjne m. in.: onet.pl, wp.pl i rp.pl. Kampania będzie wspierana działaniami PR. Za kreację kampanii reklamowej i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Value Media.

– Poprzez aktywność reklamową chcemy przede wszystkim ukazać benefity wyjazdu z Neckermannem: zniżki przy wcześniejszej rezerwacji oraz różnorodność naszej letniej oferty, w tym ciekawe propozycje na rodzinne wakacje i wyloty z lotnisk lokalnych – podkreśla Rafał Grunwald, dyrektor marketingu Neckermann Polska.

Oferta Neckermanna na sezon Lato 2013 to ponad 90 kierunków i 1500 hoteli dostępnych z dojazdem własnym lub z wylotem z 10 lotnisk lokalnych. Nowościami w ofercie lotniczej z bezpośrednimi połączeniami z kraju są: Lanzarote, Chorwacja (Split i Riwiera Makarska) oraz mniej znane polskim klientom: Rumunia i Czarnogóra. Wśród wielu atrakcji jest m.in.: Aquamania – hotele z parkami wodnymi, 35 klubów Happy Events z polskimi animatorami, ośrodki smartline czyli wakacje na każdą kieszeń i wiele innych. Przy wcześniejszej rezerwacji oferty biuro podróży oferuje nawet 30% zniżki i bezpłatną gwarancję niezmiennej ceny.

Value Media jest niezależnym domem mediowym, którego początki sięgają 2005 roku. Value Media jest pionierem budowania strategii komunikacyjnych opartych na wykorzystaniu internetu i kanałów cyfrowych. Tworząc strategię nie zapomina o znaczeniu tradycyjnych mediów, postrzega je jednak przez pryzmat mediów cyfrowych, tworząc spójną i efektywną komunikację. Kampanie w Value Media tworzone są w oparciu o relacje  i doświadczenia konsumentów.

Zespół Value Media to specjaliści, łączący w sobie kompetencje zdobyte przy realizacji projektów dla największych globalnych marek. Doświadczenie zdobywali pracując wcześniej w firmach doradczych, marketingowych i reklamowych.

Value Media jest częścią niezależnej grupy komunikacyjnej HMG. Obecność w HMG wyspecjalizowanych podmiotów pozwala na kompleksowe podejście do procesu komunikacji i daję możliwość grupie budowania konkurencyjnej oferty rynkowej. Zintegrowanie działań w ramach grupy przynosi najwyższe rezultaty prowadzonych kampanii. W skład HMG wchodzą: Value Media, Laboratorium Konceptualne LABCON, Agencja Komunikacji Zintegrowanej Enfant Digital i 8fish.

Do grona Klientów Value Media należą takie marki jak: Neckermann, Nazwa.pl, Roto, Wirtualna Polska, Medicover, NEO24.pl, BenQ, Boehringer Ingelheim, Lovi, InterSport.

Neckermann Polska jest obecny na polskim rynku od szesnastu lat i znajduje się w gronie największych organizatorów zagranicznej turystyki wyjazdowej. Dynamiczny rozwój firmy i jej silna pozycja na rynku to konsekwencja strategii, której głównymi elementami są innowacyjność i oferowanie usług najwyższej jakości, w pełni spełniających oczekiwania polskich klientów. Kierując się hasłem: „Neckermann – to udany urlop” , biuro podróży gwarantuje w pełni komfortowy i bezpieczny wypoczynek.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu