Nowa jakość komunikacji b2b w sektorze retail

przez | 18/12/2012

Z początkiem roku 2013 ECP Media zaproponuje udoskonaloną ofertę komunikacji b2b dla sektora retail. W portfolio firmy znajdują się miesięcznik Retail Trends Polska, serwis RETAIL360.PL oraz coroczne eventy branżowe: Retail Techology Days oraz Retail Design Conference & Expo.

Od wydania 1/2013 podniesiony zostanie nakład miesięcznika Retail Trends Polska z 5500 do 6500 egz. Bez zmian pozostaje sposób dystrybucji – ok. 75 proc. nakładu nadal trafiać będzie do czytelników za pośrednictwem imiennej wysyłki pocztowej, a pozostała cześć dostępna będzie w sprzedaży detalicznej na terenie całego kraju. Miesięcznik zyskał też nową, przejrzystą i atrakcyjną szatę graficzna. Zmianie uległo logo, winieta oraz odświeżony został layout wewnątrz pisma. Uruchomiony został cotygodniowy newsletter RETAIL360 WEEKLY, a zmianom uległ interfejs samego portalu RETAIL360.PL – celem było ułatwienie dla osób korzystających z serwisu za pomocą urządzeń mobilnych. Wprowadzonych zostało też kilka istotnych zmian w programie corocznego wydarzenia branżowego: Retail Technology Days. Po raz pierwszy podczas majowej edycji spotkania osób zarządzających sieciami handlowymi z dostawcami wyposażenia, technologii i usług dla sektora retail wprowadzony został bezpłatny wstęp na wystawę firm oraz strefa gości VIP.

W wyniku zmian powstało nowoczesne narzędzie komunikacji b2b dla sektora retail, łączące moc przekazu w druku (miesięcznik Retail Trends Polska), online (serwis RETAIL360.PL oraz RETAIL360 WEEKLY), a także podczas wydarzeń branżowych (Retail Technology Days i Retail Design Conference & Expo). Informacje o pełnej ofercie wydawcy: www.ecpmedia.pl