Nowe możliwości w serwisie Domiporta.pl

przez | 12/12/2012

Domiporta.pl wprowadziła nowe rozwiązania prezentacji ogłoszeń –przede wszystkim przejrzysty formularz kontaktowy oraz prezentację zdjęcia agenta zarządzającego danym ogłoszeniem nieruchomości.

Nowe narzędzia ułatwią użytkownikom kontakt z ogłoszeniodawcą, a właścicielom ogłoszeń zagwarantują lepszą promocję.

Formularz kontaktowy prezentowany przy każdym ogłoszeniu został przeniesiony w bardziej widoczne miejsce – bezpośrednio przy tytule ogłoszenia. Teraz użytkownicy nie muszą już szukać telefonu do ogłoszeniodawcy, co umożliwia szybszy i łatwiejszy kontakt z nim.

Kolejna nowość to możliwość publikacji zdjęcia agenta przy konkretnej ofercie ogłoszeniowej. Dzięki temu użytkownicy będą widzieli, kto opiekuje się daną nieruchomością.

„Wprowadzane zmiany wpłyną w zdecydowany sposób na użyteczność tej części serwisu, w której publikowane są szczegółowe informacje o ofercie, czyli to, co najbardziej interesuje osoby poszukujące nieruchomości. Mapa zamieszczona bezpośrednio pod najważniejszymi danymi, da pogląd na to gdzie ta nieruchomość jest zlokalizowana. No i to co niezwykle ważne, spersonalizowanie danych pośrednika lub agenta zajmującego się sprzedażą danej nieruchomości, umieszczenie jego zdjęcia przy kontakcie nada bardziej osobistego charakteru kontaktom między kupującym a sprzedającym. Może stanowić również istotny element promocji wizerunku pośrednika” – mówi Agnieszka Grotkowska Dyrektor projektów specjalnych serwisu Domiporta.pl.

Według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius serwis zajmuje czwarte miejsce w swojej kategorii. Z październikowych danych wynika, że obecnie z Domiporta.pl miesięcznie korzysta prawie 532 tyś. użytkowników, którzy generują prawie 26 mln odsłon.