ClickQuickNow startuje z pierwszą kampanią telewizyjną

przez | 12/12/2012

ClickQuickNow Sp. z o.o. (CQN) startuje z pierwszą kampanią telewizyjną związaną z prowadzonym przez nią nieprzerwanie od 3 lat darmowym konkursem internetowym najszybszy-wygrywa.pl.

Spółka ClickQuickNow zajmująca się innowacyjnym performance marketingiem dla swoich klientów wykorzystując do tego celu internet, telefon, e-mail oraz SMS, startuje z pierwszą kampanią telewizyjną internetowego konkursu najszybszy-wygrywa.pl.

Kampania ma miejsce w TVP1 i TVP2 i ma na celu przetestowanie telewizji jako kolejnego, po internecie, medium używanego w promocji wykonywanych przez spółkę działań marketingowych takich jak np. konkurs, poprzez który spółka buduje swoją własną bazę konsumencką, którą wykorzystuje do działań marketingowych na zlecenie Klientów, nie przekazując im jej.

– Internet jest naszym naturalnym środowiskiem, z którego się wywodzimy i w którym nauczyliśmy się skutecznie komunikować z użytkownikami. Naszym celem jest dziś sprawdzenie skuteczności połączenia telewizji z Call Center i z Internetem. Jeśli efektywność kampanii telewizyjnej okaże się zadowalająca, niewykluczone, że pogłębimy wykorzystanie tego medium do działań marketingowych służących do rozbudowywania naszej bazy B2C – mówi Marcin Kostecki, Prezes Zarządu ClickQuickNow.

ClickQuickNow posiada obecnie największą bazę konsumencką w Polsce ponad 2,7 mln aktualnych rekordów osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym środkami komunikacji elektronicznej, od podmiotów trzecich. Na co dzień spółka realizuje kilkadziesiąt kampanii marketingowych na zlecenie swoich Klientów, którzy pozyskują w ten sposób dla siebie potencjalnych konsumentów zainteresowanych ich produktem czy usługą.

Źródło: ClickQuickNow