„Wygraj z konkurencją” – Contact Center sp. z o.o. poszerza ofertę

przez | 05/12/2012

Contact Center – jedna z czołowych firm outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, wdrożyła nową usługę „Wygraj z konkurencją”. Autorski model współpracy obejmuje przygotowanie i realizację konkursów oraz programów lojalnościowych.

„Wygraj z konkurencją” stworzono, aby ułatwić firmom obsługę akcji promocyjnych takich jak konkursy i programy lojalnościowe. Nowa propozycja Contact Center sp. z o.o. znajdzie zastosowanie we wszystkich firmach, dla których lojalność Klientów, partnerów biznesowych oraz wysoka motywacja do działania pracowników jest kluczem do podnoszenia przychodów ze sprzedaży.

Obserwując rynek, zauważyliśmy nowe zapotrzebowania ze strony naszych Klientów. Mamy duże doświadczenie w realizacji operacyjnej obsługi konkursów i programów motywacyjnych, dlatego postanowiliśmy wyodrębnić tego typu usługi jako samodzielny produkt w naszej ofercie. – mówi Paweł Depta, Dyrektor odpowiedzialny za rozwój biznesu w Contact Center.

Usługę skonstruowano w taki sposób, aby zapewnić wielopoziomową obsługę, dzięki czemu umożliwia ona zaplanowanie i zrealizowanie konkursu bądź programu lojalnościowego odpowiadającego zróżnicowanym potrzebom Zleceniodawców. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynkowym opracowano trzy modele współpracy:

  • Model 1 – obsługa kompleksowa – to możliwość powierzenia Contact Center sp. z o.o. opracowania i realizacji całości kampanii promocyjnej – od A do Z. W ramach usługi zostanie wówczas przygotowany regulamin, opracowane procesy i zasady działania, zapewniona obsługa operacyjna całego konkursu czy też programu lojalnościowego oraz zostaną zakupione i rozdystrybuowane nagrody.
  • Model 2 – obsługa modułowa – to realizacja przez Contact Center wybranych elementów akcji promocyjnej. Na przykład obsługa infolinii programu lojalnościowego czy SMS`ów konkursowych.
  • Model 3 – doradztwo – to opcja współpracy dla firm, w których program lojalnościowy czy też konkurs zostały już wdrożone. Oferujemy wówczas możliwość skorzystania z doświadczenia i wiedzy naszych ekspertów, którzy przeanalizują zasady realizowanych akcji promocyjnych i zaproponują wdrożenie zmian mających na celu optymalizację działań.

Kompleksowość usług to niewątpliwie domena Contact Center sp. z o.o., ale nie tylko. Staramy się zawsze indywidualnie wypracowywać rozwiązania najlepsze dla obecnego lub potencjalnego partnera. – mówi Magdalena Matuszewska, Dyrektor Sprzedaży Contact Center.

Indywidualna oferta tworzona jest po weryfikacji potrzeb Klienta a nad całością realizacji projektu czuwa dedykowana osoba, co zapewnia sprawną koordynację działań i wiarygodność wyników kampanii.

„Wygraj z konkurencją” to oszczędność czasu i pieniędzy.

 

Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2200 stanowisk w centrach outsourcingowych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, studia nagrań oraz wirtualnego contact center. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Brytyjsko–Polskiej Izby Handlowej (BPCC) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK).

Do grona klientów Contact Center należą duże i średnie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej i IT, finansowej, paliwowej, turystycznej, FMCG, handlu, mediów i rozrywki.

Od 2010 roku Contact Center nieprzerwanie zajmuje I miejsce w rankingu Book of Lists w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Firma uzyskała również tytuł Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju – 2011 w kategorii Dynamicznie rozwijająca się firma oraz nominację do prestiżowego rankingu Gazele Biznesu organizowanego przez Puls Biznesu.