Digital One stawia na Quality Social Media, powstaje Dział Content & Copy, zmiany personalne w agencji

przez | 04/12/2012

Agencja Digital One wprowadza strategiczne zmiany w obszarach związanych z mediami społecznościowymi. Agencja stawia na Quality Social Media i dokonuje zmian w strukturze zgodnych z tą filozofią – tworzy Dział Content & Copy (na jego czele staje Zuzanna Koraszewska), oraz nowe stanowisko w firmie – Social Media Strategist.

– Stawiamy zdecydowanie na Quality Social Media, czyli jakościową komunikację w mediach społecznościowych, zaprojektowaną indywidualnie pod kątem potrzeb marki, oraz realizowaną zgodną z jej pozycjonowaniem. Chcemy głośno mówić „nie” śmieciowej komunikacji w Social Mediach, dominującej dziś niestety na polskim rynku – mówi Michał Owczarek, Partner / Strategy + Creative Director agencji.

W związku z mocniejszym zaakcentowaniem filozofii Quality Social Media agencja tworzy nowy dział w swoich strukturach – Dział Content & Copy, który będzie się zajmował tworzeniem treści dla wszystkich kanałów komunikacji digital, w tym także Social Media. Na jego czele staje Zuzanna Koraszewska, obejmująca stanowisko Content & Copy Manager. Dotychczas pracowała w agencji jako Senior Copywriter.

W strukturach firmy powstaje też całkiem nowe stanowisko – Social Media Strategist. Awansuje na nie Anna Tokarska, która do tej pory pracowała na stanowisku Senior Social Media Executive, przede wszystkim przy komunikacji skierowanej do marek kobiecych, takich jak Estēe Lauder, Clinique czy Górska Natura Active. Anna Tokarska pracować będzie bezpośrednio z Michałem Owczarkiem (Partner / Strategy + Creative Director Digital One), odpowiadając za współtworzenie koncepcji i planów aktywacji w obszarze Social Media. Bartłomiej Brzoskowski, który przez 2 lata pracował na stanowisku Social Media Managera, odchodzi z agencji.

– W Digital One wierzymy, że komunikacja marek powinna być spójna, bez względu na medium jakiego używamy. Social Media nie są wyjątkiem, jednak stanowią wyjątkowe wyzwanie, by w codziennym dialogu i pogoni za zaangażowaniem konsumentów nie działać na szkodę marki i jej wizerunku, budowanego przez wiele lat. Dlatego też nasze podejście jest inne od ogólnie dominującego na rynku – koncentrujemy się na całościowym procesie, w którym marka jest należycie traktowana także na poziomie strategicznym i kreatywnym, który przekłada się na jakość komunikacji, również w Social Media. Takie podejście doskonale się sprawdza, co potwierdza wieloletnia praca z markami Pepsi, Lipton Ice Tea, Sephora, Estee Lauder czy Clinique oraz rozwijana autorska metodologia Communicate + Activate – dodaje Michał Owczarek.

Digital One (www.digitalone.pl) to jedna z najstarszych na polskim rynku agencji interaktywnych. Działa od 13 lat. Specjalizuje się w efektywnym wykorzystywaniu Internetu do realizowania celów biznesowych największych brandów. Kluczowe kompetencje Digital One to planowanie strategii komunikacji marek w nowych mediach oraz wspieranie procesów sprzedażowych online.