Nowa usługa Novem Group dla marketerów, mali wydawcy zyskują możliwość zarabiania w modelu CPM

Novem Group wprowadza do swojej oferty nowy format reklamowy – FloorAd. Firma daje wszystkim swoim wydawcom możliwość zarabiania na emisji tej formy reklamy, w modelu CPM. Dla marketerów oznacza to możliwość korzystania z nowej atrakcyjnej powierzchni reklamowej, która wkrótce będzie udostępniania także w modelu RTB.

FloorAd to forma reklamowa wyświetlana na warstwie przylegającej do dolnej krawędzi okna przeglądarki, ponad zawartością serwisu, w szerokości równej aktualnej szerokości okna. Udostępnienie jej małym wydawcom oznacza, że będą oni mogli teraz zarabiać także w modelu CPM, co jest rynkową nowością jeśli chodzi o „longtail”.

– Chcemy zachęcić tysiące małych wydawców do zaaplikowania tego rozwiązania, co pod względem technicznym jest szybkie i „bezbolesne”. Z ich punktu widzenia rozpoczęcie korzystania z FloorAd oznacza same korzyści. Ta forma nie zabiera im ich „normalnego” miejsca reklamowego i daje możliwości zarabiania w modelu CPM, z określonymi minimalnymi stawkami i gwarancją zleceń, co jest dla nich dodatkową „dźwignią biznesową” w stosunku do modelu performance. Poza tym stają się w ten sposób poważniejszym partnerem dla reklamodawców, ponieważ mając szerszą ofertę mogą dodatkowo wzmacniać przekaz i osiągać lepsze wskaźniki – mówi Tomasz Samul, członek zarządu Novem Group.

Celem Novem Group jest zachęcenie większości z ponad 20 tysięcy wydawców współpracujących z firmą do emitowania FloorAd, co w średnioterminowej perspektywie oznaczać będzie osiągnięcie potencjału kilkuset milionów odsłon FloorAd miesięcznie.

– Klienci reklamowi Novem, czyli domy mediowie i marketerzy, zyskają dzięki FloorAd nowe narzędzie dotarcia do odbiorców, z wysokimi wskaźnikami CTR i w dobrej cenie. Co ważne – będzie to docelowo reklama o dużym zasięgu, ale jednocześnie bardzo precyzyjnie targetowana. Po osiągnięciu „masy krytycznej” udostępnimy tę nową powierzchnię także w modelu RTB, poprzez platformę OpenX Market – dodaje Tomasz Samul.

Na potrzeby wydawców zainteresowanych przystąpieniem do platformy FloorAd przygotowana została szczegółowa „instrukcja”. Wszystkie potrzebne do instalacji FloorAd informacje, wydawcy mogą znaleźć po zalogowaniu się do swojego Panelu Wydawcy Novem, wkrótce powstanie także dedykowany tej usłudze osobny serwis www.

Novem Group to spółka wyspecjalizowana w stałej i kompleksowej komunikacji w internecie przy wykorzystaniu narzędzi i usług z kategorii reklamy efektywnościowej (performance), reklamy display i reklamy w mobilnym internecie. W centrum wszelkich działań reklamowych realizowanych przez Novem Group jest zawsze konsument. Projekty realizowane przez Novem koncentrują się na efektywnym dotarciu do użytkownika internetu, niezależnie od nośnika czy modelu rozliczenia kampanii.

W ramach działań z zakresu reklamy performance Novem oferuje powierzchnię reklamową na ponad 180 tysiącach witryn internetowych. Kampanie reklamodawców są rozliczane za efekt. Novem oferuje także usługi audience targetingu i retargetingu, w tym zaawansowaną technologię dynamicznego retargetingu Vizury. Novem dysponuje ponadto sieciami reklamy display oraz siecią reklamy mobilnej (oferującej dotarcie do 50 tysięcy aplikacji oraz 12 tysięcy serwisów mobilnych, co oznacza potencjał ponad 200 milionów odsłon miesięcznie).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu