Nikon Polska wkracza na Pinterest

Firma Nikon Polska uruchomiła oficjalny profil na społecznościowym serwisie fotograficznym Pinterest.com. Użytkownicy znajdą tu najwyższej jakości zdjęcia oraz filmy ze świata Nikona. Pinterest to kolejny kanał social media, obok Facebooka, YouTube’a, Twittera, Flickra oraz bloga blogjestemnikon.pl, rozwijany przez firmę w celu komunikacji z polskimi fanami.

Pinterest to jeden z najszybciej rozwijających się projektów społecznościowych na świecie. Obecnie platforma skupia ok. 35 mln użytkowników. Z danych Megapanelu PBI/Gemius wynika, że w Polsce serwis cieszy się zainteresowaniem ok. 365 tys. osób#. Pod względem popularności Pinterest wyprzedził już serwisy mikroblogowe, takie jak Blip i Flaker.

Główną ideą stworzenia oficjalnego profilu Nikon Polska w serwisie Pinterest jest chęć dotarcia do osób szukających inspiracji dla swoich prac oraz kierunków rozwoju fotograficznych umiejętności.

Profil Nikon Polska podzielony jest na tablice tematyczne. Użytkownicy znajdą tu materiały multimedialne dotyczące produktów, akcji sponsoringowych i CSR-owych oraz prezentujące efekty współpracy z fotografami i blogerami. Poza autorskimi treściami, Nikon Polska będzie publikował także zdjęcia nadsyłane przez fanów marki.

Dodatkowe informacje można znaleźć na pinterest.com/NikonPolska.

 

NIKON Corporation

NIKON działa od ponad 90 lat i należy obecnie do największych i najbardziej liczących się producentów sprzętu optoelektronicznego na świecie. Jest producentem najwyższej jakości aparatów fotograficznych, obiektywów NIKKOR, skanerów, sprzętu sportowego (m.in. lornetek, dalmierzy i lunet), mikroskopów oraz precyzyjnych urządzeń optycznych zarówno dla przemysłu, jak i użytkowników indywidualnych. NIKON jest światowym liderem w segmencie cyfrowych aparatów fotograficznych, produkując lustrzanki profesjonalne oraz amatorskie, a także aparaty kompaktowe serii COOLPIX. Od ponad 50 lat w lustrzankach jednoobiektywowych firma stosuje mocowanie typu F, dzięki czemu jest jedynym producentem przez tak długi czas stosującym tradycyjne mocowanie obiektywów, których do listopada 2012 r. wyprodukowała już siedemdziesiąt pięć milionów egzemplarzy. W Polsce firmę reprezentuje NIKON Polska Spółka z o.o., która rozpoczęła swoją działalność 3 listopada 2003 r. jako importer produktów fotograficznych. W Warszawie przy ulicy Łopuszańskiej 38B firma posiada również centrum serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu