Sprzedawcy internetowi muszą zwiększyć wydajność swoich stron w sezonie świątecznym

Riverbed Technology, firma specjalizująca się w poprawianiu wydajności sieci, na podstawie przeprowadzonych badań dotyczących świątecznych nawyków zakupowych poinformowała, że 45 proc. Europejczyków planuje spędzić więcej czasu robiąc świąteczne zakupy przez internet w porównaniu do roku ubiegłego.

61 proc. ankietowanych przyznaje, że byliby skłonni w negatywny sposób ocenić markę, której sklep internetowy miał problemy z wydajnością podczas świątecznego szału zakupowego. Wyniki badania pozwalają zadać pytanie czy wszyscy sprzedawcy są w stanie przygotować się do tak nagłego wzrostu popytu? Opinia 69 proc. respondentów, przyznających, że czuliby się niekomfortowo podczas dokonywania płatności na stronach internetowych, które działają powoli lub ładują się z wielkim trudem, dodatkowo je podkreśla.

Badanie, które Riverbed® zleciła firmie OnePoll zajmującej się badaniami rynku zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 2700 respondentów z Francji, Niemiec oraz Wielkiej Brytanii. Respondenci byli pytani o to, w jaki sposób zamierzają w tym roku zakupić prezenty świąteczne. Badanie wykazało, że ponad połowa (55 proc.) Europejczyków preferuje zakupy online zamiast tradycyjnego wyjścia do sklepu oraz, że spędzą oni średnio 42 minuty dziennie na zakupach internetowych w okresie poprzedzającym świąteczną gorączkę zakupową.

„Przewidywany wzrost ruchu zakupowego w sieci spowodowany okresem świątecznym, wskazany przez badanie, może zaskoczyć wielu sprzedawców, którzy nie będą do tego należycie przygotowani. Wydajność strony internetowej jest dużym wyzwaniem dla sprzedawców. Muszą oni odpowiedzieć na potrzeby klientów sprawiając, że każde odwiedziny ich strony będą przebiegać szybko, niezawodnie oraz bezpiecznie, niezależnie od tego jak zróżnicowana i dynamiczna będzie aktywność klienta.” ­– mówi Apurva Dave, wiceprezes ds. produktów i marketingu w jednostce Stingray, Riverbed.

Oświadczenie

Niniejszy komunikat prasowy zawiera stwierdzenia odnoszące się do przyszłości, w tym oświadczenia związane z oczekiwanym zapotrzebowaniem na produkty i usługi firmy Riverbed. Oświadczenia te, odnoszące się do przyszłości pociągają za sobą ryzyko i niepewność, jak również założenia, że jeżeli nie są one w pełni zmaterializowane lub okażą się nieprawidłowe, mogą spowodować, że nasze wyniki będą różnić się istotnie od tych, wyrażonych wprost lub domyślnie, w takich oświadczeniach przyszłościowych. Ryzyko i niepewność, które mogą powodować, że nasz wynik będzie różnić się istotnie od tego, wyrażonego wprost lub domyślnie, w takich oświadczeniach przyszłościowych zawieramy naszą zdolność reagowania na trendy i wyzwania w naszej działalności i specyfikę rynków, na których prowadzimy działalność; naszą zdolność do przewidywania potrzeb rynku lub opracowania nowych lub ulepszonych produktów, w celu spełnienia tych potrzeb; stopnia przyjęcia naszych produktów; naszą zdolność do pomyślnego ustanowienia i utrzymywania relacji z naszymi partnerami dystrybucyjnymi; naszą zdolność do konkurowania w naszej branży; wahań popytu, cyklów sprzedaży i cen naszych produktów i usług; niedoborów lub wahań cen w naszym łańcuchu dostaw; naszą zdolność do ochrony naszych praw własności intelektualnej; ogólnych warunków politycznych i gospodarczych, warunków rynkowych i wydarzeń oraz innemu ryzyku i niepewności opisanemu szerzej w naszych dokumentach złożonych lub dostarczonych do Komisji Papierów Wartościowych i Giełdy (Securities and Exchange Commission). Więcej informacji na temat tych i innych zagrożeń, które mogą mieć wpływ na działalność Riverbed określone są w naszym formularzu 10-Q złożony w SEC w dniu 28 października 2011 roku. Wszystkie stwierdzenia w niniejszej informacji prasowej są oparte na informacjach dostępnych nam z datą niniejszego listu i nie bierzemy na siebie żadnego zobowiązania do aktualizacji tych oświadczeń. Wszelkie przyszłe produkty, właściwości lub związane wymagania, które mogą być w tym wydaniu są wyłącznie w celach informacyjnych i nie są zobowiązaniem do dostarczania wszelkich technologii lub akcesorium. Riverbed zastrzega sobie prawo do zmiany przyszłych planów produktowych w dowolnym momencie.

O Riverbed

Riverbed Technology jest specjalistą w dziedzinie poprawy wydajności infrastruktury IT. Dzięki rozwiązaniom Riverbed, firmy mogą skutecznie realizować kluczowe inicjatywy, takie jak: wirtualizacja, konsolidacja, cloud computing oraz strategie awaryjnego odzyskiwania danych (disaster recovery), nie narażając się na utratę wydajności oraz zapewniając wgląd w aplikacje i sieci bez potrzeby zwiększenia przepustowości. Tysiące przedsiębiorstw prowadzących działalność w rozproszonych lokalizacjach używa rozwiązań Riverbed by przyspieszyć swoją infrastrukturę IT i obniżyć koszty. Dodatkowe informacje o Riverbed (Nasdaq: RVBD) dostępne są na www.riverbed.com.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu