PR-owcy na traktory, czyli dotPR dla John Deere

Agencja dotPR rozpoczyna współpracę z John Deere Polska – przedstawicielem największego na świecie producenta maszyn rolniczych oraz urządzeń do pielęgnacji terenów zielonych. Pracownicy agencji będą odpowiadali za budowę widoczności marki w mediach oraz internecie.

Deere & Company to jedna z najstarszych firm przemysłowych w Stanach Zjednoczonych. Założona przez John Deere’a — kowala i wynalazcę — w ciągu 175 lat z jednoosobowej kuźni kowalskiej przeobraziła się w światową potęgę, która dziś prowadzi działalność w 160 krajach, dysponuje 65 fabrykami w 18 państwach i zatrudnia 61 tys. osób. W 2011 roku wartość sprzedaży produktów JD wyniosła ponad 32 mld USD. Koncern od 12 lat posiada przedstawicielstwo także w Polsce.

– John Deere to nie tylko jedna ze 100 największych marek na świecie wg. Interbrand, ale także prawdziwa ikona – mówi Adrian Łaźniewski współwłaściciel dotPR odpowiedzialny za koordynację działań dla John Deere Polska. – Wie o tym każdy, kto oglądał np. kultowy film Davida Lyncha „Prosta Historia”, w którym amerykański emeryt przemierza stan Iowa na zielonej kosiarce z poprzecznym żółtym paskiem i znaczkiem jelenia na masce – dodaje.

Klient wybrał dotPR na drodze konkursu ofert.  Współpraca potrwa minimum 12 miesięcy.

1 Adrian Łaźniewski, Deere & Company, dotPR, John DeeredotPR to agencja public relations wyspecjalizowana w działaniach komunikacyjnych prowadzonych w internecie, w tym szczególnie w tzw. nowych mediach (serwisy społecznościowe, mikroblogging, etc). Przewagą konkurencyjną dotPR jest również wykorzystywanie rozwiązań technologicznych w obszarze tradycyjnego public relations.  Agencja do tej pory wspierała wizerunkowo, m.in. takich klientów jak m.in. Allegro, Tablica.pl, Citeam.pl, ESKK, Exide/Centra, CIBER, HBO, GG Pro (Livechat Software), Kolporter S.A. czy PBG Erigo.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu