Agencja about ad kreuje nową markę kosmetyków naturalnych

Agencja reklamowa about ad bierze udział we wprowadzaniu na rynek zupełnie nowej, bardzo oryginalnej serii kosmetyków naturalnych. Realizuje szereg działań marketingowych dla firmy Epona Cosmetics, produkującej preparaty pielęgnacyjne na bazie mleka klaczy.

Współpraca pomiędzy agencją about ad a Epona Cosmetics rozpoczęła się w maju br. Punktem wyjścia w pracach realizowanych dla tej firmy była wnikliwa analiza rynku kosmetycznego, marek produktów konkurencyjnych oraz ich polityki cenowej. Wraz z firmą Epona Cosmetics agencja about ad kreuje wizerunek całkowicie naturalnych produktów, będących źródłem pięknego i zdrowego wyglądu. Osią pozycjonowania serii Epona Skin & Body Care jest mleko klaczy – cudowny składnik, który oferuje natychmiastowe i odczuwalne efekty. Znajduje to swój wyraz zarówno w zaprojektowanym przez agencję logo, jak również w całym procesie komunikacji brandu.

Do tej pory agencja stworzyła koncepcję marki oraz jej identyfikację wizualną w postaci nowoczesnego logo, projektów opakowań kartonowych, a także etykiet na butelki typu Airless. Forma graficzna i kolorystyka opakowań zostały ustalone na podstawie wyników badań focusowych zrealizowanych przez agencję oraz na bazie wniosków płynących z analizy rynku i preferencji grupy docelowej.

W październiku br. wraz z wprowadzeniem serii produktów Epona Skin & Body Care na polski rynek biokosmetyków, agencja about ad rozpoczęła długotrwały proces pozycjonowania nowej marki. Agencja jest odpowiedzialna za projekty materiałów reklamowych oraz za koncept kreatywny strony internetowej www.epona-cosmetics.pl. Firma Epona Cosmetics podpisała z about ad roczną umowę na obsługę PR. Agencja odpowiada za kontakty z mediami, w tym za prowadzenie biura prasowego, a także za tworzenie profilu Epona Cosmetics na portalu społecznościowym Facebook. About ad nawiązuje kontakty z dziennikarkami i blogerkami, specjalizującymi się w tematach mody i urody, m.in. poprzez realizację mailingu produktowego, dostarczanie zdjęć i wszelkich informacji na temat nowych produktów.

Ponadto agencja about ad wspiera firmę Epona Cosmetics w zakresie budowania sieci sprzedaży, pomagając w rekrutacji Konsultantek Epona i tworząc dla nich materiały szkoleniowe, a także przygotowując ofertę współpracy dla sklepów internetowych.

– Bardzo cenimy sobie możliwość współpracy z firmą Epona Cosmetics – mówi Karmena Roztocka, Strategic Director agencji about ad. – Jest to dla nas ciekawe wyzwanie, a jednocześnie wielka przygoda, ponieważ budujemy całkowicie nowy na polskim rynku kosmetycznym brand niemal zupełnie od początku. Dzięki temu nie tylko kreujemy interesujący projekt, ale również pogłębiamy nasze doświadczenie na specyficznym rynku kosmetyków naturalnych.

Ze strony firmy Epona Cosmetics za projekt odpowiada dr Sławomir Beszterda (Właściciel). Natomiast za projekt i jego realizację ze strony agencji about ad odpowiadają: Karmena Roztocka (Strategic Director), Agnieszka Andrzejczyk (Account Executive) i Iwona Uchnalewicz (PR Specialist).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu