Bielmar reklamuje margarynę Palma

1 Bielmar, Palma, Palma z Murzynkiem, Zakłady Tłuszczowe Bielmar23 listopada br. wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa margaryny kulinarnej Palma z Murzynkiem – sztandarowej marki z portfolio Zakładów Tłuszczowych „Bielmar”. Kompleksowe działania informacyjne, realizowane pod hasłem Lubię domowe ciasto, a Ty? potrwają aż do Wigilii na łamach prasy, radia, telewizji oraz w Internecie.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki margaryna Palma z Murzynkiem, jako produktu z długą tradycją, silną rekomendacją do domowych wypieków i gwarancją kulinarnej satysfakcji, w kluczowym dla całorocznej sprzedaży, okresie przedświątecznym.

Emisję piętnastosekundowych spotów zaplanowano w TVN Style, Polsat Cafe, TVN7, PULS, TTV, a także dwunastu kanałach tematycznych z pakietu At Media. Ponadto, reklama będzie emitowana w weekendowym paśmie kina familijnego TVN i Polsatu oraz w paśmie śniadaniowym TVP. Billboardy sponsorskie pojawią się przed wybranymi programami TVP i TVN. Kampania prasowa koncentruje się na wybranych tytułach poradnikowych i kobiecych wydawnictw Bauer i Edipresse; spoty radiowe będą emitowane w stacjach RMF FM i RMF Classic. Kampanię bannerową w Internecie zaplanowano w wybranych portalach i blogach kulinarnych.

Kompleksową realizację kampanii, obejmującą kreację spotów i ogłoszeń prasowych, a także zakup wszystkich mediów, powierzono Innovations Communications Group. Działania PR dla marki Palma z Murzynkiem realizuje projektowo Kolterman Media Communications.

Metryczka kampanii:

  • Czas trwania: 23.11-24.12.2012 r.
  • Klient: Zakłady Tłuszczowe „Bielmar”
  • Produkt: margaryna Palma
  • Rodzaj kampanii: wizerunkowa
  • Hasło kampanii: Lubię domowe ciasto, a Ty?
  • Media: prasa, radio, TV, Internet
  • Kreacja: Crazy Mouse (Innovations Com. Group)
  • Dom mediowy: Dom mediowy Innovations
  • PR: Kolterman Media Communications
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu