„Dwie kobiety – dwa różne zapachy Lancôme”. Lancôme we współpracy z TBWA

Zespół Lancôme (marki należącej do koncernu L’Oréal) we współpracy z agencją kreatywną TBWA przygotował spot radiowy promujący dwa zapachy – „La vie est belle” oraz „Trésor Midnight Rose”. Kampania pod hasłem „Dwie kobiety – dwa różne zapachy Lancôme” w pełni oddaje filozofię producenta perfum, zgodnie z którą każda kobieta pragnie wybrać własną drogę do szczęścia i świadomie być sobą.

Nowość marki Lancôme – „La vie est belle” – którego ambasadorką jest gwiazda ekranu Julia Roberts, to kompozycja pełna wdzięku, czaru i uśmiechu, podczas gdy zapach „Trésor Midnight Rose” jest słodki, porywający i wyraża figlarną kobiecość. Dlatego też jego twarzą została młodziutka brytyjska aktorka – Emma Watson.

Zapachy Lancôme: „Trésor Midnight Rose”, „Trésor in Love” i „Miracle” dostępne są w perfumeriach Douglas w zestawach z miniaturami: mleczkiem do ciała i żelem pod prysznic. Do „La vie est belle” dołączona została natomiast elegancka miniatura tych perfum (10 ml), idealna do damskiej torebki.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Optimedia Group.

Informacje o TBWA \ TEQUILA

1 Emma Watson, L'Oreal, Lancôme, TBWATBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska, L’Oreal.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu