Click House poszerza kompetencje strategiczne

1 Click House, Rafał SzmitrowskiRafał Szmitrowski dołączył do agencji Click House i objął nowo utworzone stanowisko Creative and Strategy Director.

Rafał Szmitrowski będzie odpowiadał za nadzór merytoryczny nad prowadzonymi przez agencję projektami oraz rozwój obszarów związanych z pracą działu client service ze szczególnym naciskiem na aspekty strategiczne i pełne wykorzystanie potencjału agencji. Do obowiązków nowego dyrektora będzie należało również dostosowanie struktur agencji do modelu biznesowego uwzględniającego wykorzystanie efektu synergii między Click House a niedawno powołaną siecią reklamową GoldenAd.

Liczę na kompetencje zawodowe Rafała i jego pomysły. Rafał przez wiele lat pracował nad dużymi projektami i z dużymi, wymagającymi klientami. – mówi Paweł Sypczuk, prezes zarządu Click House. Inną istotną rolą Rafała jest pomoc w dostosowaniu struktur i stylu pracy agencji w taki sposób, by jak najlepiej układała się współpraca z naszą nową spółką czyli GoldenAd.

Rafał Szmitrowski z branżą reklamową i internetową związany jest od ponad siedmiu lat. Pierwsze szlify zdobywał w domu mediowym Brand Connection (grupa IPG) a ostatnio był związany z domem mediowym Vizeum (grupa Aegis Media) na stanowisku Group Connections Manager. Przez ostatnie lata prowadził projekty dla takich klientów jak Imperial Cinepix, Panasonic, Olympus, INFOR Gazeta Prawna czy Jelfa SA.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu