Novem Group dla UPC

UPC Polska, dostawca superszybkiego szerokopasmowego Internetu, został nowym klientem Novem Group. Po wygranym przetargu, Novem zajmie się prowadzeniem działań marketingowych, których celem jest wsparcie działań sprzedażowych UPC. Właśnie startuje pierwsza kampania.

Novem Group będzie dla UPC realizować kampanie performance’owe. Kampanie rozliczane będą w modelu CPS (cost per sale), czyli za konkretne wyniki sprzedaży produktów UPC.

Na potrzeby UPC uruchomiony zostanie program partnerski, planowane są także działania z wykorzystaniem narzędzi retargetingu.

Startująca właśnie pierwsza kampania w ramach współpracy UPC z Novem Group obejmie wszystkie pakiety produktowe UPC dostępne na www.upc.pl , a jej przewodnim hasłem jest: „Maxi Sexi w mini cenie. Telewizja z nagrywarką w pakiecie taniej przez 6 miesięcy”. Wykorzystane w niej zostaną wszystkie formaty reklamowe dostępne w zasobach Novem.

Novem Group to spółka wyspecjalizowana w stałej i kompleksowej komunikacji w internecie przy wykorzystaniu narzędzi i usług z kategorii reklamy efektywnościowej (performance), reklamy display i reklamy w mobilnym internecie. W centrum wszelkich działań reklamowych realizowanych przez Novem Group jest zawsze konsument. Projekty realizowane przez Novem koncentrują się na efektywnym dotarciu do użytkownika internetu, niezależnie od nośnika czy modelu rozliczenia kampanii.

W ramach działań z zakresu reklamy performance Novem oferuje powierzchnię reklamową na ponad 180 tysiącach witryn internetowych. Kampanie reklamodawców są rozliczane za efekt. Novem oferuje także usługi audience targetingu i retargetingu, w tym zaawansowaną technologię dynamicznego retargetingu Vizury. Novem dysponuje ponadto sieciami reklamy display oraz siecią reklamy mobilnej (oferującej dotarcie do 50 tysięcy aplikacji oraz 12 tysięcy serwisów mobilnych, co oznacza potencjał ponad 200 milionów odsłon miesięcznie).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu