ADOBE w IAB Polska

ADOBE Systems przystąpiło do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

– Jesienią 2012 podjęliśmy decyzję o zaangażowaniu się w rozwój branży, czego przejawem jest między innymi nasze członkostwo w IAB Polska – powiedziała Klaudia Jaworska, Senior Marketing Manager Digital Media Poland, Baltics, Bulgaria & Hungary.

O firmie

ADOBE Systems oferuje narzędzia i usługi umożliwiające tworzenie materiałów przeznaczonych do druku i publikacji w formie cyfrowej oraz optymalizacji ich wykorzystania. Jest obecna w Polsce od 2007 roku, a w 2012 powstał zespół odpowiedzialny za sprzedaż i promocję rozwiązań Adobe Marketing Cloud – dawniej Adobe Digital Marketing Suite.

Adobe Marketing Cloud to rodzina rozwiązań do wsparcia działań marketingowych w sieci. Pozwala na zrozumienie zachowania i oczekiwań konsumentów, personalizację treści oraz optymalizację kosztów marketingu w sieci. Dzięki naszym rozwiązaniom klienci mogą mierzyć i zwiększać zwrot z inwestycji w działania marketingowe w wielu kanałach, w tym: WWW, SEM, Social, Display, Email.

O IAB Polska

Interactive Advertising Bureau istnieje na polskim rynku od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Celem statutowym związku jest reprezentowanie interesów branży internetowej oraz szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie marketingu interaktywnego. IAB ma za zadanie m.in. informować o potencjale reklamowym internetu, pokazywać skuteczne rozwiązania marketingowe oraz tworzyć i promować standardy jakościowe.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu