PRownia – Sztuka Relacji z nowymi klientami

Nowopowstała agencja PR z impetem wkroczyła w branżowy świat. W chwili obecnej odpowiada za obsługę trzech klientów, jednak zdradza, że już wkrótce pojawią się kolejni.

Od października PRownia odpowiada za działania Public Relations dla Duet Dance Studio. Do zadań agencji będzie należało przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej, opracowanie i przeprowadzenie akcji specjalnych, a także działania w mediach społecznościowych oraz opieka nad stroną www. Klient został pozyskany z polecania, umowę zawarto na trzymiesięczny okres próbny z możliwością przedłużenia.

Wraz z początkiem listopada PRownia rozpoczęła współpracę z firmą doradczo-szkoleniową FIRMA 2000 Sp. z o.o. Agencja odpowiada za promocję projektów unijnych (relacje mediowe, przygotowanie mediaplanów i emisję reklam, e-PR, opracowanie materiałów promocyjnych, identyfikacja wizualna). PRownia zajmie się także działaniami marketingowymi i PR dla samej FIRMY 2000. Klient został pozyskany na drodze rekomendacji, umowa została podpisana do końca 2013 roku.

Od 15 listopada br. PRownia – Sztuka Relacji zajmie się działaniami PR dla firmy Zorton. Agencja odpowiedzialna będzie za relacje mediowe oraz współpracę z blogerami w zakresie wprowadzenia na rynek platformy reklamy mobilnej, obecnie dostępnej dla klientów sieci Orange. Klient wybrał agencję w konkursie ofert. Umowa ma charakter projektowy i obowiązuje do końca roku 2012. Firmy nie wykluczają możliwości przedłużenia współpracy.

1 Anna Zakrzewska, Duet Dance Studio, FIRMA 2000, Karolina Hausner, PRownia, PRownia – Sztuka Relacji, ZortonAgencja PRownia – Sztuka Relacji powstała z połączenia sił Karoliny Hausner i Anny Zakrzewskiej. Zakrzewska doświadczenie zdobywała w agencji PR Eficom, później w firmie szkoleniowo – doradczej na stanowisku Kierownika Działu Public Relations i Marketingu. Jest autorką i koordynatorką kilkudziesięciu kampanii komunikacyjnych. Certyfikowany trener szkoły trenerów Marschall w zakresie umiejętności interpersonalnych, public relations, marketingowych i społecznej odpowiedzialności biznesu. Jest również członkiem zarządu Stowarzyszenia Menedżerów Nowej Gospodarki. Absolwentka studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej: public relations i komunikowanie strategiczne w firmach.

Hausner PR-owe szlify zdobywała w warszawskich agencjach PR(Partner of Promotion, Liberty Gruop) pracując dla marek takich jak: Bakalland, Finlandia, Jack Daniel’s, Oshee, Braun, Reebok i wielu innych. Pracowała również przy tworzeniu i realizacji kampanii społecznych oraz przy wdrażaniu i promocji projektów unijnych. Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Warszawskim – specjalizacja: psychologia ekonomiczna (zachowania konsumenckie, badania marketingowe, psychologia reklamy i PR). Wiedzę na temat Public Relations i strategicznego komunikowania się poszerzała na studiach podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej, gdzie jest również członkiem Stowarzyszenia Menedżerów Nowej Gospodarki.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu