Mindshare Polska: Zobacz, zrób i wyrażaj więcej przy pomocy nowego smartfona LG Swift L9

12 listopada br. w radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa nowego modelu smartfona marki LG Electronics – LG Swift L9. Działania promocyjne, prowadzone pod hasłem „Zobacz, zrób i wyrażaj więcej”, podkreślają innowacyjne rozwiązania technologiczne zastosowane w telefonie, w szczególności aplikacje Quick Translator, Quick Memo i My Style Keypad. Za realizację kampanii, planowanie, zakup oraz optymalizację mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Najnowszy smartfon LG Swift L9 wyróżnia m.in. nowoczesny design oraz duża pojemność baterii. Dzięki zastosowaniu innowacyjnej aplikacji Quick Translator, użytkownicy mogą w prosty sposób przetłumaczyć całe zwroty zeskanowanych lub sfotografowanych obcojęzycznych tekstów. Z kolei funkcja Quick Memo pozwala na tworzenie notatek na różnego rodzaju materiałach, dołączanie do nich zdjęć i dzielenie się z innymi użytkownikami. Dodatkowo za pośrednictwem aplikacji My Style Keypad, można dostosować klawiaturę ekranową do sposobu wprowadzania tekstu – odpowiednio jedną lub dwiema dłońmi.

Kampania prowadzona jest równolegle w radiu i internecie. Spoty radiowe emitowane są w największych ogólnopolskich rozgłośniach m.in. RMF FM, Radio ZET, Chilli ZET i Radio PIN. W najbliższym czasie wystartuje również specjalna akcja w Radiu Eska, obejmująca m.in. sponsoring programu Hit Weekend oraz organizacje konkursu promującego smartfon LG Swift L9.

Reklamy online podkreślające funkcjonalność aplikacji Quick Translator, Quick Memo, My Style Keypad, jak również inne zalety telefonu LG, pojawią się m.in. na portalu WP.pl. W kampanii internetowej wykorzystano pakiety biznesowe oraz narzędzia audience planning – Xaxis.

Kampania wystartowała 12 listopada i potrwa do 16 grudnia br. Za planowanie, realizację działań reklamowych, zakup oraz optymalizację mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

O Mindshare Polska

Mindshare Polska jest oddziałem globalnego domu mediowego Mindshare z siedzibą w Londynie, realizującego kompleksowe strategie reklamowe zarówno dla międzynarodowych korporacji, jak i firm działających regionalnie i lokalnie na poszczególnych światowych rynkach. Dom mediowy Mindshare skupia specjalistów zajmujących się przygotowaniem strategii mediowych, planowaniem i zakupem mediów oraz implementacją działań reklamowych w ramach czterech pionów agencji: Business Planning, Exchange, Invention oraz Client Leadership. Mindshare Polska jest pionierem w zakresie planowania i realizacji działań w nowych mediach – na polskim rynku jako jeden z pierwszych wyodrębnił dział interaktywny (początkowo pod nazwą MS Interaction, obecnie Invention), specjalizujący się w kampaniach realizowanych online oraz w planowaniu i implementacji niestandardowych rozwiązaniach reklamowych w nowych mediach. W ramach struktur domu mediowego Mindshare działa także agencja kreatywna Made In Mind, która ściśle współpracuje ze wszystkimi pionami agencji wspierając ich działania w zakresie kreacji. Mindshare Polska współtworzy GroupM, największą na świecie strukturę negocjacyjną, zwiększając tym samym przewagę konkurencyjną i korzyści dla swoich klientów na polskim rynku. Więcej na www.mindshare.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu