Rusza świąteczna akcja PAYBACK i PAH

15 listopada PAYBACK i PAH rozpoczynają świąteczną akcję Kupuj online, pomagaj dzieciom!, w ramach której uczestnicy wesprą program dożywiania dzieci Pajacyk. Do komunikacji z uczestnikami zostaną wykorzystane głównie narzędzia marketingu bezpośredniego – wewnętrzne kanały PAYBACK, partnerów akcji oraz PAH. Kampanię przygotowała agencja Ogilvy Action. Działania na Facebooku nadzoruje Lubię to – Social Media Agency, a za relacje z mediami odpowiada Inspirat Communication.

W okresie od 15 listopada do 21 grudnia br. zostanie przeprowadzona świąteczna akcja PAYBACK i Polskiej Akcji Humanitarnej Kupuj online, pomagaj dzieciom. W akcję zaangażowane są: empik.com, smyk.com, Agito.pl, Bon Prix, Tchibo.pl oraz Yves Rocher. Mechanizm akcji jest prosty. Każda osoba, która dokona zakupu w wybranych sklepach internetowych poprzez payback.pl, otrzyma nie tylko punkty PAYBACK, lecz także wesprze Pajacyka, bo tyle samo punktów podstawowych zostanie przekazanych na rzecz PAH.

„Celem akcji jest zachęcenie uczestników Programu do robienia zakupów online za pośrednictwem strony www.payback.pl, co daje dodatkowe korzyści. Są to nie tylko punkty PAYBACK dla uczestnika, które potem wykorzysta dla własnych potrzeb, lecz również punkty dla PAH, które wesprą program Pajacyk” – tłumaczy Piotr Lipiński, Senior Marketing & PR Manager Programu PAYBACK. „To taka prosta rzecz, robić zakupy i pomagać. Dzięki świątecznej akcji z PAH jest to możliwe” – dodaje.

W kampanii PAYBACK wykorzysta swoje wewnętrzne narzędzia, m.in. landing page akcji, banery na stronie Programu oraz newsletter. Także partnerzy akcji i PAH będą się komunikować z uczestnikami głównie za pomocą stron WWW i e-mailingu.

Do komunikacji z uczestnikami zostaną wykorzystane również kanały social media. W trakcie trwania świątecznej akcji na fanpage’u PAYBACK Polska na Facebooku zostanie przeprowadzony konkurs. Do wygrania będą płyty „Uwaga, uwaga” wydane specjalnie na 20-lecie PAH, podpisane przez artystów biorących udział w projekcie muzycznym, m.in. Grzegorza Turnaua, Annę Marię Jopek i Leszka Możdżera.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Ogilvy Action. Działania na Facebooku nadzoruje Lubię to – Social Media Agency, a aktywności w obszarze media relations prowadzi Inspirat Communication.

 

PAYBACK Polska

1 PAH, PAYBACK, Piotr LipińskiPAYBACK to multipartnerski Program Bonusowy, którego uczestnicy mogą zbierać punkty podczas zakupów w wielu popularnych sklepach sprzedaży tradycyjnej oraz online. Dzięki specjalnym promocjom, ofertom oraz kuponom (również elektronicznym) posiadacze kart PAYBACK mogą szybko i łatwo zwiększyć stan konta punktowego. Zebrane punkty PAYBACK można wymienić na atrakcyjne nagrody, mile Miles & More lub przekazać na cele charytatywne.

W Polsce Program PAYBACK rozpoczął swoją działalność od 16 września 2009 roku. Obecnie współpracuje z nim ponad 20 firm partnerskich oraz ponad 130 sklepów online. Korzyścią dla partnerów Programu jest bezpośrednia komunikacja z konsumentami za pomocą platformy marketingowej PAYBACK oraz pozyskanie lojalnych i zadowolonych klientów. W Polsce aktualnie liczba aktywnych kart PAYBACK to blisko jedenaście milionów. PAYBACK jest częścią Grupy American Express.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu