Red8 Advertising wygrała przetarg marki Optima, startuje kampania launchowa nowej marki

1 Katarzyna Marczewska, Optima, Red8 Advertising, Z.T. KruszwicaAgencja reklamowa Red8 Advertising wygrała przetarg strategiczny na obsługę budżetu reklamowego Optima, nowej marki margaryn w portfolio Z.T. „Kruszwica” S.A. Startuje kampania reklamowa wprowadzająca markę na rynek.

Red8 Advertising wygrała przetarg na obsługę reklamową nowej marki margaryny Optima. Przetarg dotyczył m.in.: opracowania konceptu marki i jej pozycjonowania, opracowania strategii komunikacji wraz z pomysłami kreatywnymi, przygotowania Brand Identity marki, a także zaprojektowania opakowań dla linii produktowych Optima Cardio oraz Optima Omega 3.

Optima Cardio zawiera sterole roślinne, które obniżają poziom cholesterolu, natomiast Optima Omega 3 pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu cholesterolu i dzięki temu wspiera zdrowie serca.

– Koncepcje strategiczne i kreatywne zaproponowane przez Red8 Advertising najlepiej odpowiadały naszej wizji nowej marki, dlatego zdecydowaliśmy się na wybór właśnie tej agencji – mówi Katarzyna Marczewska, Group Brand Manager w Z.T. „Kruszwica” S.A.

Kampania launchowa marki Optima Cardio startuje dzisiaj i będzie miała miejsce w telewizji (m.in. TVN, TVN7, TVN24, TVP, Polsat, Discovery oraz stacje tematyczne obsługiwane reklamowo przez At Media), prasie branżowej i Internecie. Kampania internetowa została przygotowana przez należącą do Red8 Group agencję interaktywną Red8 Digital, która była również odpowiedzialna za opracowanie serwisu www.OptimaCardio.pl.

Główny komunikat launchowej kampanii: „Optima Cardio skutecznie obniża cholesterol. Efekt w 3 tygodnie!”, jest skierowany do kobiet i mężczyzn w wieku 40-65 lat z podwyższonym poziomem cholesterolu.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Starcom.

Red8 Group współpracuje z Z.T. „Kruszwica” S.A. od 2009 r. Agencja wygrała wtedy przetarg na budżet reklamowy marki Smakowita, którą obsługuje do teraz. Rok później agencja wygrała przetarg na kolejny produkt z portfolio firmy: Benecol.

ZT „Kruszwica” S.A. jest drugim co do wielkości producentem margaryn i miksów w Polsce, w jej portfolio znajdują się m.in .: Smakowita, Masmix, Pyszny Duet, Zwykła z Kruszwicy, Słynne Masło Roślinne MR, Mleczna z Kruszwicy, Palma z Kruszwicy. Firma stanowi część Grupy Bunge – światowego lidera w przetwórstwie nasion oleistych.

Producent wprowadza na rynek nową markę margaryn prozdrowotnych Optima po zakończeniu produkcji margaryn pod marką Benecol na licencji Raisio Nutrition.

Red8 Advertising istnieje od 2002 r. Stworzyła wiele uznanych i nagradzanych kampanii reklamowych, wśród nich na przykład „Mi to Lotto” dla Dużego Lotka, „Mówimy Waszym językiem“ dla Castoramy, czy cykl reklam dla marki Zelmer.

W tegorocznym konkursie EFFIE agencja zdobyła złotą statuetkę w kategorii Longterm Marketing Excellence za kampanię marki Harnaś.

Rok temu natomiast zdobyła statuetkę EFFIE za launch Kasztelana Niepasteryzowanego (Carlsberg Polska), a w 2010 r. srebro za efektywność kampanii dla marki Fortuna oraz Ibuprom.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu