itelligence nagrodzona Godłem „Firma Przyjazna Klientowi”

itelligence sp. z o.o. dołączyła do prestiżowego grona Laureatów Godła „Firma Przyjazna Klientowi”. Przyznanie itelligence tego wyróżnienia jest potwierdzeniem wysokich standardów obsługi Klientów itelligence w zakresie outsourcingu IT, konsultingu oraz wsparcia aplikacyjnego i maintenance systemów SAP oraz skutecznej realizacji założeń zarządzania relacjami z Klientami.

Proces certyfikacji opierał się na audycie sprawdzającym poziom jakości obsługi i satysfakcji Klientów itelligence. Analizie zostały poddane w szczególności: ogólne zadowolenie Klientów i szczegółowa ocena jakości współpracy z itelligence, ocena jakości obsługi w poszczególnych kanałach – kontakt telefoniczny, elektroniczny formularz kontaktu, wizyta w siedzibie firmy oraz prawdopodobieństwo rekomendacji itelligence. Jednym z narzędzi analizy było badanie opinii metodą Computer Assisted Telephone Interview (CATI).

Audyt sprawdzający przeprowadziła Fundacja Obserwatorium Zarządzania, której projekty realizowane są zgodnie z kodeksem Europejskiego Stowarzyszenia Badaczy Opinii Publicznej i Rynku oraz metodologią badań marketingowych i społecznych.

Wyniki analizy oraz przyznanie Godła FPK potwierdzają wysoki poziom świadczonych usług przez specjalistów itelligence. Ponad 90% Klientów postrzega itelligence jako firmę godną zaufania i uczciwą, z którą łatwo nawiązać kontakt w razie potrzeby. Jako mocne strony itelligence Klienci wskazali przejrzystość oferty, profesjonalizm oraz indywidualne podejście do Klienta.

„W itelligence od lat realizujemy hasło Z Klientem i dla Klienta dokładając wszelkich starań, aby Klienci itelligence mogli liczyć na kompetentne i sprawne wsparcie na każdym etapie realizacji zakupionej usługi. Mimo konkurencji na rynku z wieloma Klientami współpracujemy od lat, dbając o to, aby nasze działania w pełni zaspokajały ich wymagania i zmieniające się potrzeby. Przyznanie Godła „Firma Przyjazna Klientowi” jest dla nas szczególnie ważne, ponieważ odzwierciedla rzeczywistą opinię Klientów o naszej firmie oraz potwierdza zaangażowanie pracowników itelligence w budowanie trwałych relacji z Klientami.” – powiedział Arnold Nowak, Prezes Zarządu itelligence sp. z o.o.

Program „Firma Przyjazna Klientowi”, jest obecny na polskim rynku od 9 lat. To niezależne, zewnętrzne badanie obrazujące relacje z Klientami. Jest skierowany do firm i instytucji, które priorytetowo traktują politykę obsługi Klienta i za pomocą wiarygodnych wskaźników pragną zweryfikować jej skuteczność. Do tej pory chęć udziału w Programie zgłosiło blisko 1000 firm oraz instytucji.

Oficjalne wręczenie statuetek Godła „Firma Przyjazna Klientowi” odbyło się 12 listopada 2012 r. podczas Kongresu Sprzedaż w Teatrze Capitol w Warszawie. Statuetkę w imieniu itelligence sp. z o.o. odebrał Prezes Zarządu Arnold Nowak.

 

1 Arnold Nowak, Firma Przyjazna Klientowi, itelligenceitelligence jest wiodącym międzynarodowym dostawcą pełnego pakietu rozwiązań w środowisku SAP. Zatrudnia ponad 2700 wysoko wykwalifikowanych pracowników w 21 krajach i 5 regionach (Ameryka, Azja, Europa Zachodnia, Europa Wschodnia, Niemcy/Austria). itelligence realizuje złożone projekty w środowisku SAP dla ponad 4 000 klientów na całym świecie. Portfolio usług firmy obejmuje od licencji i konsultingu SAP, poprzez własne branżowe rozwiązania oparte o SAP, aż do usług hostingowych i application support. W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia ponad 130 osób. Dysponuje własnym Centrum Systemów Informatycznych wyposażonym w nowoczesną infrastrukturę informatyczną służącą do świadczenia kompleksowych usług outsourcing IT – od wynajmu serwerów i sprzętu sieciowego po rozwój systemów. Posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań informatycznych firmy SAP. W 2011 roku firma wygenerowała łączną sprzedaż na poziomie 342,4 mln EUR.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu