Efektywne wykorzystywanie marketingu sportowego

O tym, jak efektywnie wykorzystać potencjał marketingowy wynikający z organizacji dużych imprez sportowych takich jak UEFA EURO 2012 ™ oraz Igrzyska Olimpijskie 2012, opowiedzą uczestnicy konferencji „Efektywne wykorzystywanie marketingu sportowego”.

Podczas spotkania organizowanego 15 listopada 2012 r. w siedzibie AGORA S.A., prelegenci przedstawią także aktualne trendy oraz perspektywy na kolejny rok.

Celem konferencji organizowanej wspólnie przez Ciszewski MSL Marketing Sportowy oraz Sport.pl jest przedstawienie z różnych perspektyw procesu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Do prelekcji zostali zaproszeni specjaliści z branż, które są beneficjentami działań marketingu sportowego. Głos zabiorą uczestnicy poszczególnych etapów procesu, zaczynając od strategów poprzez zleceniodawców, wykonawców, a także dziennikarzy i sportowców.

Jak skutecznie komunikować działania w kontekście UEFA EURO 2012™ opowie Zofia Bugajna – Account Director Ciszewski MSL Marketing Sportowy oraz Mikołaj Piotrowski – dyrektor ds. komunikacji spółki PL.2012, który był odpowiedzialny za koordynację i nadzorowanie przedsięwzięć przygotowawczych UEFA Euro 2012™. Współpracę sponsorską z markami podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie zrelacjonuje dla gości dyrektor marketingu PKOL – Ireneusz Kutyła. Marcin Gadziński ze Sport.pl przedstawi największych przegranych oraz wygranych w mediach w roku 2012.

Na konferencji zostanie poruszony także temat zarządzania arenami sportowymi oraz sposobów doboru odpowiednich narzędzi marketingowych do badania wizerunku sportowca. Tymi tematami zajmą się specjaliści Pentagon Research oraz SMG/KRC Millward Brown. Przykłady współpracy sportowca z partnerami oraz sponsorami zostaną przedstawione z perspektywy trzykrotnego mistrza Polski w rajdach samochodowych – Kajetana Kajetanowicza, z którym porozmawia Michał Pol.

Marketing sportowy ze strony przedsiębiorstwa inwestującego w sport przedstawią dyrektorzy marketingu firm wspierających Inter Mediolan oraz reprezentację Polski w żużlu. O sporcie w mediach społecznościowych opowie dr Seweryn Dmowski z Uniwersytetu Warszawskiego.

Pełna lista prelegentów wraz z tematami wystąpień:

  • Marcin Gadziński – Sport.pl

2012: Wygrani i przegrani w mediach sportowych

  • Zofia Bugajna – Account Director Ciszewski MSL Marketing Sportowy

Praktyczne wykorzystanie dużej imprezy sportowej do osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych na przykładzie UEFA EURO 2012

  • Ireneusz Kutyła – Dyrektor Marketingu PKOL

PKOL a Igrzyska Olimpijskie

  • Mikołaj Piotrowski – Dyrektor ds. Komunikacji PL.2012

Efekt Polski albo Efekt Barceloński. Czy Polsce udało się powiedzieć „Hello Europe” podczas Euro 2012?

  • Grzegorz Filipek – Dyrektor Marketingu marki Oknoplast

Sponsoring Interu Mediolan – budowanie polskiej marki na rynkach zagranicznych.

  • Kajetan Kajetanowicz –Trzykrotny Mistrz Polski w rajdach Samochodowych

Kajetan Kajetanowicz – Trzykrotny Mistrz Polski. Marketing sportowy z perspektywy sportowca.

  • Michał Gradzik – Pentagon Research, Łukasz Lazarewicz – Polska Liga Koszykówki

W jaki sposób nowoczesne stadiony mogą na siebie zarabiać? Optymalne modele zarządzania arenami piłkarskimi.

  • Mateusz Jaworowski – SMG/KRC Millward Brown

TGI Sport. Narzędzie Sport Level do wsparcia decyzji sponsoringowych w marketingu sportowych

  • dr Seweryn Dmowski – Uniwersytet Warszawski

Futbol w social media – UEFA EURO 2012 i Igrzyska Olimpijskie w Londynie 2012

  • Wojciech Jankowski – Nice Polska

Pasja + wizja = sukces w marketingu sportowym

Wstęp na konferencję jest bezpłatny po wcześniejszym potwierdzeniu obecności na adres mailowy: zaproszenie@publicrelations.pl.

Data: 15 listopada

Godzina: 10.00 – 13.30

Miejsce: Agora S.A., ul.Czerska 8/10

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu