CLIPshare – pierwsza w Polsce platforma dystrybucji treści wideo od IDMnet

Platforma CLIPshare to innowacyjny projekt, stworzony przez IDMnet, oferujący dostęp do bogatej bazy materiałów wideo, którymi wydawcy mogą wzbogacać swoje serwisy internetowe. Na starcie projektu w zasobach platformy CLIPshare znajduje się już ponad 2 tysiące profesjonalnych materiałów filmowych, pozyskanych m.in. od takich partnerów, jak TVP, Agencja Informacyjna Newseria czy Wp.tv.

CLIPshare to nowa na polskim rynku platforma, zawierająca bibliotekę atrakcyjnych materiałów wideo. Łączy dostawców treści wideo z wydawcami, którzy mogą te treści pobierać za darmo, emitować na swoich serwisach i jednocześnie zarabiać na emisji reklam przy tych treściach. Dostawców i reklamodawców pozyskuje sieć reklamy internetowej IDMnet, która będzie także rozliczać emisje reklam. Cały projekt powstał w oparciu o skuteczne rozwiązania, sprawdzone na zagranicznych rynkach, których przykładem jest amerykańska platforma 5minMEDIA.

Materiały wideo, które można pobierać z zasobów platformy CLIPshare, są podzielone na 15 kategorii tematycznych i pochodzą od wiodących producentów na polskim rynku. Obecnie IDMnet współpracuje w tym zakresie m.in. z telewizją TVP, Astro TV, Wp.tv, Agencją Informacyjną Newseria, Next TV, telewizją muzyczną ESKATV oraz witrynami Eskarock.pl, Eska.pl. i Se24.tv. Grupa dostawców treści wideo będzie się stale powiększać.

Przy dystrybuowanych materiałach IDMnet będzie emitować reklamy w formie pre-rolli i stop-rolli w różnych modelach rozliczeń, takich jak CPM CPC i TV (True View). Dużą wartością dla reklamodawców jest przede wszystkich możliwość targetowania emisji reklam na kategorie tematyczne oraz gwarancja emisji reklam przy wartościowych i legalnych materiałach.

– Nasz nowy projekt przynosi realne korzyści zarówno dla dostawców treści wideo, jak i wydawców i reklamodawców – mówi Anna Kaczmarska, prezes zarządu IDMnet – CLIPshare stanowi dodatkowe źródło monetyzacji dla wyprodukowanych materiałów wideo, przedłuża ich żywotność, doskonale promując poszczególne produkcje i stacje telewizyjne. Jest także szansą dla wydawców, którzy w łatwy sposób i bez ponoszenia kosztów mogą uatrakcyjnić swoje serwisy i jeszcze na tym zarobić. Z kolei reklamodawcy mogą emitować swoje reklamy w towarzystwie bezpiecznego i dobrze posegregowanego kontentu wideo, wykorzystując pełne możliwości i skuteczność tego formatu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu