CAM Media S.A. wygrało przetarg na instalacje nośników reklamowych na terenie lotniska Warszawa/ Modlin

Na początku przyszłego roku CAM Media S.A. planuje montaż nośników typu backlight i citylight na lotnisku w Modlinie. Powierzchnie reklamowe będą umieszczone zarówno w samym terminalu jak i na parkingu lotniska.

W tym roku dostępne będą również nośniki niestandardowe m.in.: drzwi wejściowe do terminalu, gate’y, proporce.

Port Lotniczy Modlin został uruchomiony w połowie tego roku i już obsłużył ponad 600 000 pasażerów. Szacuje się, iż w w 2013 roku będzie ich ok. 2 mln. Oznacza to, że Modlin będzie, pod względem ilości obsługiwanych pasażerów, piątym największym lotniskiem w Polsce.

Port Lotniczy Modlin to drugie lotnisko w ofercie CAM Media SA. Od lutego tego roku spółka jest wyłącznym operatorem reklamy w Porcie Lotniczym Wrocław. CAM CityLight, jest odpowiedzialny za sprzedaż nośników w pozyskanych portach lotniczych. Dział ten posiada w swojej ofercie również ogólnopolską sieć citylightów na dworcach autobusowych i PKP oraz nośniki typu backlighty w Krakowie i we Wrocławiu.

 

1 CAM Media, Port Lotniczy ModlinFundamentem strategicznym rozwoju Grupy CAM Media S.A. jest innowacyjność oferowanych rozwiązań komunikacyjnych oraz ich wysoka jakość. Grupa działa w obszarze mediów niestandardowych w segmencie „out-of-home” oraz w Internecie.

Spółka CAM Media posiada siedem wyspecjalizowanych działów, które oferują usługi takie jak reklama na środkach transportu, reklama wielkopowierzchniowa na fasadach budynków, instalacje reklamowe w przestrzeni miejskiej oraz w obszarze nowoczesnego handlu (centra handlowe, kioski sieci RUCH, sieci hipermarketów i supermarketów).

W skład Grupy CAM Media S.A. wchodzą spółki AdInnovation Sp. z o.o. , InteliSoft Sp. z o.o., Ad-Vice Sp. z o.o. Zajmują się one organizacją kampanii reklamowych, kampaniami internetowymi typu „performance” oraz projektowaniem narzędzi informatycznych, wspierających internetowe kampanie reklamowe.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu