Burgery serem płynące. Oferta Yes Ser w Burger King

Wielbiciele sera mają teraz w Burger King prawdziwą ucztę! Marka wzbogaciła właśnie swoje menu o dwa nowe burgery – Beef Ser oraz Chick Ser. W każdym z nich znajduje się apetyczna serowa para – Edammer & Maasdamer.

Połączenie serów Edammer i Maasdamer pojawia się w burgerach Kinga po raz pierwszy. Edammer jest łagodny w smaku, lekko słony i pikantny, z kolei Edammer dodaje burgerom bardziej słodkiego, lekko orzechowego aromatu. Razem idealnie się dopełniają. Znakomicie komponują się też z pozostałymi składnikami nowych burgerów – w  Beef Ser z soczystą, gorąca wołowiną prosto z ognia, z prażoną cebulką, sosem BBQ i majonezem, a w Chick Ser dodatkowo ze świeżym pomidorem i grillowanym kurczakiem zamiast wołowiny. Oba burgery doskonale radzą sobie z zimowym apetytem! Dodatkowo, żeby rozgrzać podniebienie, Burger King oferuje Frytasy – grubo krojone frytki posypane pikantnymi przyprawami.

– Polacy uwielbiają ser. Zauważamy to nie tylko w wynikach licznych badań konsumenckich, ale też obserwując preferencje naszych gości. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć ofertę burgerów z plasterkami sera o dwie nowe pozycje. I to w najlepszym wydaniu, z dwoma rodzajami holenderskiego sera. Takiej propozycji jeszcze w Burger King nie było! – mówi Bartosz Jędrasiak, Brand Manager marki Burger King.

Burgery Beef Ser i Chick Ser kosztują 12,90 zł, a w zestawie z napojem i frytkami – 18,90 zł. Frytasy dostępne są w cenie 5 zł oraz w zestawie powiększonym (powiększenie zestawu za 1,50 zł).

Działania komunikacyjne związane z promocją prowadzone są w restauracjach oraz na stronie i fan page’u marki Burger King na Facebooku.

1 Bartosz Jędrasiak, Beef Ser, Burger King, Chick SerBurger King to światowa sieć restauracji szybkiej obsługi, serwująca burgery grillowane na ogniu. Flagowy produkt Burger Kinga – burger Whopper® – powstał 55 lat temu i każdy klient może go zamówić według swoich upodobań, zgodnie z filozofią „Have it your way”.  Pierwsza restauracja Burger King została otwarta w 1953 r. w Miami, na Florydzie. Sieć obejmuje ponad 12.300 restauracji w ponad 78 krajach na całym świecie. W Polsce marka Burger King należy do koncernu AmRest, a 28 restauracji tej sieci zlokalizowanych jest w 19 miastach, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Radomiu i Częstochowie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.burgerking.com.pl

FanPage na portalu Facebook: http://www.facebook.com/BurgerKingPolska

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu