SALES LINK razem z PODRAVKĄ

Agencja SALES LINK, specjalizująca się w kompleksowym wsparciu sprzedaży, wygrała przetarg na przygotowanie m.in. promocji konsumenckich oraz aktywacji sprzedaży w kanale tradycyjnym dla marki PODRAVKA, jednego z największych producentów wyrobów spożywczych w Europie Środkowo-Wschodniej. Działania będą prowadzone w ponad tysiącu sklepów kilkunastu różnych sieci handlowych, dodatkowo agencja przeprowadzi pilotaż programu lojalnościowego.

Pod koniec października 2012 roku ruszył szereg akcji wspierających sprzedaż produktów marki PODRAVKA. W zależności od sieci sklepów, na klientów będą czekały animacje sprzedaży oraz promocje konsumenckie, m.in. oparte na mechanizmie buy & get. Agencja przygotowała także aktywację ze zdrapką. Każdy, kto w wybranym sklepie zakupi produkty z portfolio marketera za min. 10 zł, otrzyma zdrapkę, gwarantującą nagrodę. We wszystkich akcjach do rozdania będą drobne nagrody kuchenne, m.in. rękawice sylikonowe, torby na zakupy oraz fartuchy kuchenne. Działania potrwają do grudnia 2012.

W części sklepów ruszy także pilotaż programu lojalnościowego. Klienci otrzymają nagrody w zależności od ilości artykułów, które kupią. Na konsumentów będą czekały liczne akcesoria kuchenne. Akcje planowane są dla całego portfolio produktów firmy PODRAVKA: przypraw, makaronów, ryżu, pomidorów w puszkach, przecierów pomidorowych oraz miodów. Promocją objęty będzie także sztandarowy produkt marki – przyprawa Vegeta.

SALES LINK odpowiada za stworzenie koncepcji kreatywnej akcji oraz za jej adaptację na materiały POS. Agencja zajmie się także obsługą promocji w zakresie weryfikacji zgłoszeń i wysyłki nagród oraz animacją sprzedaży.

Informacje o SALES LINK

SALES LINK funkcjonuje jako niezależny brand w ramach TBWA \ TEQUILA i zajmuje się kompleksowym wsparciem sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji. Posiada kompetencje i narzędzia do planowania strategicznego, kreowania komunikacji wizualnej oraz kompleksowej realizacji projektów BTL.

SALES LINK specjalizuje się w działaniach wywołujących impuls sprzedażowy poprzez bezpośrednią interakcję klienta z marką: w sklepie, galerii, przestrzeni publicznej, podczas eventu czy roadshow, a także integruje obszar interactive z komunikacją in-real. Kompetencje agencji to również aktywacja sprzedaży BTL (loterie i konkursy czy sprzedaż premiowa), programy motywacyjne, edukacyjne oraz działania incentive, czy konferencje sprzedaży oraz akcje typu mystery shopper.

W portfolio SALES LINK znajdują się / znajdowały takie marki jak m.in.: Bridgestone, Dr Oetker, Tyskie, Coca Cola, Maxwell House, Lurpak, Domestos, Chata Polska, Colgate, Lays, Knorr, Nivea, Axe, Reebok, Urząd Miasta Poznań, Wedel, Lubella, Hoop, Drutex, Braas Herbapol Poznań, Muller, Wyborowa, Żubr, Pilsner Urquell, Galeria Malta, Tarczyński, Vw Bank,  Autostrada Wielkopolska, Philips, Żywiec Zdrój czy  Akzo Nobel.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu