Nowy Dyrektor Sprzedaży w BrainJuice Group

Do zespołu BrainJuice Group dołączył Robert Hałacz, który objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży. Hałacz od ponad 10 lat związany jest ze sprzedażą usług w branży internetowej.

W ramach swoich obowiązków Hałacz odpowiada za sprzedaż usług wszystkich marek i spółek wchodzących w skład BrainJuice Group, w tym m.in. BrainJuice Strategy, Web Search Factory, BrainJuice Interactive, Future PR, House of Numbers. Wraz z przyjściem do firmy przejął zarządzanie zespołem sprzedażowym.

Robert Hałacz przez ostatnich 8 lat był związany z firmą Gemius SA. Początkowo pełnił funkcję Kierownika ds. kluczowych klientów, a od listopada 2008 roku awansował na stanowisko Dyrektora Sprzedaży. W ramach swoich obowiązków był odpowiedzialny m.in. za zarządzanie zespołem sprzedaży bezpośredniej, tworzenie krótko i średnio- terminowych strategii sprzedażowych oraz identyfikowanie potencjalnych partnerów biznesowych i negocjowanie warunków współpracy. Reprezentował też Gemiusa jako prelegent na licznych spotkaniach i konferencjach branżowych.

Wcześniej przez ponad 3 lata był Product Managerem w portalu Gazeta.pl, gdzie zajmował się sprzedażą produktów reklamowych domom mediowym, agencjom reklamowym i kluczowym klientom oraz kierował zespołem sprzedawców i telemarketerów.

– BrainJuice Group dynamicznie się rozwija. Tworzymy nowe podmioty i brandy, rozszerzające zakres naszych kompetencji w zakresie działań on-line. Poszukiwaliśmy dyrektora sprzedaży o szerokim doświadczeniu w branży internetowej i kompleksowym spojrzeniu na potrzeby klientów prowadzących działania w Internecie. Mam poczucie, że Robert to osoba idealnie dopasowana do naszej organizacji – komentuje Krzysztof Kuwałek, prezes BrainJuice Group.

Robert Hałacz jest absolwentem nauk społecznych na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania sprzedażą na Uniwersytecie Warszawskim. Jest też certyfikowanym trenerem Brian Tracy International.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu