Mediapolis Interactive umożliwia uczestnikom imprez Smirnoff Black bezpieczne powroty do domu

Agencja Mediapolis Interactive jako pierwsza w Polsce wykorzystała aplikację mobilną iTaxi.pl w celach marketingowych. Projekt został wykonany dla marki Smirnoff Black należącej do Diageo – jednego z największych producentów alkoholi na świecie.

Pomysł zakładał wykorzystanie aplikacji iTaxi do działań promocyjnych marki Smirnoff Black. Akcję przeprowadzono podczas imprezy Smirnoff Be There w warszawskim klubie Platinium. Przy wejściu każdy gość otrzymywał kartę, na której ukryta była informacja o nagrodzie. W jej odczytaniu pomagały hostessy wyposażone w specjalne latarki UV. Jedną z możliwych wygranych były vouchery na bezpieczny powrót taksówką do domu. Konsumenci zamawiali taksówkę poprzez aplikację mobilną iTaxi, którą pobierali na smartfony po zeskanowaniu kodu QR z ulotek.

Pomysł, poza innowacyjnością marketingu Smirnoff Black, miał też szeroki kontekst społeczny. Mediapolis Interactive zadbało, by poza zaakcentowaniem ekskluzywności produktu, podkreślić również, że Smirnoff jest marką odpowiedzialną społecznie i dba o swoich konsumentów w każdym wymiarze.

Maria Roszkowska, Relationship Marketing & Digital Manager w Diageo, tak komentuje pomysł agencji: „Diageo jest bardzo odpowiedzialnym producentem alkoholi i w każdym działaniu opiera się na Diageo Marketing Code oraz idei Responsible Drinking”. Wsparcie tej idei z wykorzystaniem obszaru digital idealnie wpasowuje się w przekaz marki, kierowanej do mężczyzn w wieku 28 – 35, nowoczesnych, świadomych nowych technologii, a jednocześnie na luzie i lubiących zabawę.

„Agencja Mediapolis Interactive stale wciela w życie nowe technologie i rozwiązania, łącząc marki z ich konsumentami”, zauważa Szymon Chodkowski, Managing Director Mediapolis Interactive.

Agencja współpracę z Diageo rozpoczęła w 2010 r. i już kolejny raz zaskakuje rynek pionierskimi rozwiązaniami. W listopadzie 2011 r. jako pierwsza agencja w Polsce połączyła „real” z Facebookiem na wydarzeniu Smirnoff Nightlife Exchange Project wykorzystując na wydarzeniu muzycznym technologię RFID (ang. radio-frequency identification) – dzięki temu każdy uczestnik mógł na bieżąco informować swoich znajomych na Facebooku, gdzie dokładnie jest, kogo teraz słucha, do rytmów czyjej muzyki tańczy lub jakiego drinka w danej chwili pije.

O Mediapolis Interactive

1 Diageo, iTaxi.pl, Maria Roszkowska, Mediapolis Interactive, Smirnoff Black, Szymon ChodkowskiMediapolis Interactive to agencja interaktywna Social Media Marketing i Content Marketing. Agencja funkcjonowała od 2006 r. jako marka agencji customowej Mediapolis, a od 2011 r. posiada status spółki z o.o. Misją Mediapolis Interactive jest łączenie marek premium z konsumentami, budowanie ich wizerunku i skutecznie wspomaganie sprzedaży ich produktów i usług przy pomocy rozwiązań marketingowych i technologicznych. W portfolio Mediapolis Interactive znajdują się m. in. takie firmy jak: RWE, Hortex, Diageo, Multimedia Polska, Knauf, Seat, Playbac (Francja), Revsquare (USA). Prezesem i dyrektorem zarządzającym agencji jest Krzysztof Urbanowicz.

O Diageo

2 Diageo, iTaxi.pl, Maria Roszkowska, Mediapolis Interactive, Smirnoff Black, Szymon ChodkowskiDiageo to producent i dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, z kategorii alkoholi mocnych, win i piw. Firma posiada w swoim portfolio m.in. takie marki jak: Johnnie Walker, Smirnoff, J&B, Bushmills, Baileys, José Cuervo, Tanqueray, Gordon’s, Captain Morgan, Crown Royal, piwa Guinness oraz wina Beaulieu Vineyard i Sterling Vineyards. Diageo to międzynarodowa firma, notowana na giełdach w Nowym Jorku i Londynie, prowadząca sprzedaż w 180 krajach na całym świecie. Więcej informacji na temat Diageo, jej pracowników, marek, wyników biznesowych można znaleźć na www.Diageo.com

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu