ATP i Ricoh – przedłużenie współpracy do 2015 roku

ATP i Ricoh podjęły decyzję o przedłużeniu i rozszerzeniu współpracy na kolejne 3 lata, aż do roku 2015. Do tego roku Ricoh będzie Platynowym Partnerem i Oficjalnym Dostawcą Rozwiązań Biurowych podczas turniejów tenisa ziemnego z serii ATP World Tour w Europie. W 2015 roku minie 10 rocznica partnerstwa Ricoh i ATP.

Jako partner ATP World Tour, od 2005 roku Ricoh dostarcza usługi i rozwiązania dokumentowe, aby zapewnić produktywność i efektywność działań podejmowanych podczas turniejów. W 2011 roku Ricoh zastosował swój program Sustainability Optimisation podczas 13 turniejów z serii ATP World Tour, co sprawiło, że wszystkie kluczowe procesy dokumentowe były neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla.

“Ricoh, od ponad dekady, jest wyróżniającym się partnerem ATP” – mówi Brad Drewett, prezes ATP. “Firma wspierała turnieje w okresie gdy zawodowy tenis mężczyzn osiągał nowy poziom, z nową generacją supergwiazd. Poprzez te lata Ricoh znacznie rozszerzyło swój sponsoring na większą liczbę turniejów w Europie i nowe turnieje w Indiach, Tajlandii i Australii. To dzięki dedykowanym partnerom, takim jak Ricoh nasze turnieje odnoszą taki sukces.”

W ramach umowy, Ricoh rozszerzył istniejące partnerstwo z ATP World Tour w Monte-Carlo, Rzymie, Madrycie, Hamburgu, Paryżu, Bazylei, Rotterdamie, Sztokholmie, Wiedniu, Moskwie i podczas Barclays ATP World Tour Finals do roku 2015.

Marka Ricoh podczas tych turniejów jest widoczna na krześle sędziowskim, wyświetlaczu prędkości serwisu i powiązanych grafikach telewizyjnych.

Akira Oyama, CEO w Ricoh Europe mówi: “Nasza relacja z ATP pozwala nam zapewnić, że wszystkie procesy zarządzania dokumentami dostarczane przez Ricoh są neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla. Poprzez to długoterminowe partnerstwo możemy zademonstrować nasze zobowiązania w zakresie zrównoważonego rozwoju.”

Sukces partnerstwa z ATP w Europie zachęcił Ricoh do sponsorowania również turniejów ATP World Tour w Chennai, Bangkoku i Sydney. Partnerstwo w ramach zawodowego tenisa mężczyzn w Azji zostało zapoczątkowane w zeszłym roku.

O Ricoh

1 Akira Oyama, ATP, Brad Drewett, Ricoh, Sustainability OptimisationRicoh to globalna firma z branży technologiczej, która specjalizuje się w sprzęcie biurowym, rozwiązaniach do druku produkcyjnego, systemach zarządzania dokumentami i usługach IT. Ricoh Group, z centralą w Tokio, działa w ponad 200 krajach i regionach. W roku finansowym zakończonym w marcu 2012, przychody ze sprzedaży Ricoh Group wyniosły 1 903 mld jenów (w przybliżeniu 23 mld dolarów amerykańskich).

Większość przychodów firmy pochodzi z produktów, rozwiązań i usług, które ulepszają interakcje między ludźmi a informacjami. Ricoh produkuje również aparaty cyfrowe i wyspecjalizowane produkty branżowe. Firma jest znana ze względu na wysoką jakość, którą zapewnia, wyjątkowe podejście do klienta i liczne inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Przesłanie Ricoh, imagine. change., pomaga firmom zmienić sposób, w jaki pracują i wykorzystać zbiorową wyobraźnię pracowników.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu