CAM Media promuje Pocztex

Startuje kampania reklamowa Pocztexu, przygotowana przez agencję marketingową CAM Media. Akcja obejmie spoty emitowane w największych oraz w tematycznych stacjach telewizyjnych, wspierane działaniami w Internecie, OOH i BTL.

Pocztex to zmieniająca się usługa Poczty Polskiej, gwarantująca klientom błyskawiczne dostarczenie przesyłek. Klient może wskazać dowolny dzień, a nawet godzinę dostarczenia przesyłki, także w standardzie „od drzwi do drzwi”.

Motywem przewodnim kampanii jest gest PSTRYKNIĘCIA, symbolizujący natychmiastową reakcję na potrzeby klientów i dostosowanie do ich potrzeb.

Komunikacja Pocztexu kierowana jest do klientów biznesowych i indywidualnych. Kampania zbudowana została wokół najważniejszych cech usługi z punktu widzenia klientów, tj. niezawodności, terminowości, solidności i wygody. Hasło kampanii POCZTEX. NIEZAWODNY KURIER uzupełniono o dopowiedzenie SZYBKO, SPRAWNIE… DO USŁUG!. To dopowiedzenie streszcza najważniejsze wyróżniki Pocztexu i ma formę gry słownej („do usług” mówi polecający się Pocztex, zjawiający się na życzenie klienta).

Niezawodny kurier Pocztexu

Istotnym elementem działań marketingowych będą spoty telewizyjne, opowiadające o jednym, przykładowym dniu i sytuacji, w której  kurier Pocztexu w żadnym wypadku nie może zawieść. W 30- i dwóch 15-sekundowych spotach TV pojawią się postacie wykonujące charakterystyczny gest pstryknięcia. Spoty reklamowe będą emitowane w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie, TVN7, TV Puls oraz dodatkowo w stacjach profilowanych, m.in. w TVN24.

Kampanię wspierać będą działania online: w Google, na portalach Onet, WP i Interia oraz w serwisach Allegro, Ceneo, Pracuj, Profeo i Panorama Firm. W YouTube będzie emitowany spot 15-sekundowy.

Ujęcia dłoni w geście pstryknięcia pojawią się na plakatach i ulotkach w urzędach pocztowych, a także w materiałach sprzedażowych, dystrybuowanych przez pracowników Poczty Polskiej.

W ramach działań OOH zaplanowano ekspozycję wewnętrzną (plakaty) i zewnętrzną na 97 nośnikach (full backi i junior backi) na niskopodłogowych autobusach kursujących w 8 największych miastach w Polsce.

1 CAM Media, PocztexKampania rozpoczęła się 18 października i potrwa do połowy grudnia. Autorem koncepcji kreatywnej oraz strategii komunikacji kampanii jest agencja CAM Media. Planowaniem mediów i ich zakupem na zlecenie CAM Media zajął się dom mediowy Value Media.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu