Wystartowała kampania wizerunkowa Black Red White

Sezon na inspirujące wnętrza rozpoczęty! Już 1 listopada ruszyła wizerunkowa kampania Black Red White, warto więc podejrzeć najciekawsze pomysły na urządzenie domu czy mieszkania. W ramach jesiennej akcji największa polska grupa meblarska zaplanowała szereg działań, w tym emisję spotu telewizyjnego, kampanię internetową oraz uruchomienie dedykowanej strony internetowej www.inspiracje.brw.com.pl. Dodatkowo, Black Red White przygotowała mnóstwo pomysłów na aranżację ciekawych i funkcjonalnych wnętrz w postaci najnowszych katalogów Optima i Premium.

Znakiem rozpoznawczym salonów Black Red White jest szeroka oferta produktowa, oraz kompleksowa obsługa klienta. To właśnie na tych motywach opiera się najnowszy spot, prezentujący różnorodność asortymentu – począwszy od mebli pokojowych, kuchennych poprzez artykuły wyposażenia wnętrz. Wspierający kampanię 45 i 30-sekundowy film reklamowy – z hasłem przewodnim: „Black Red White – najchętniej kupowane meble w Polsce” – emitowany jest od 1 listopada w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Kampanię wizerunkową Black Red White wspierają również szeroko zakrojone działania w internecie. Za przygotowanie kreacji internetowych odpowiada agencja Next. Z kolei zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom we współpracy z Działem Marketingu Black Red White SA. Spot telewizyjny zrealizowała agencja reklamowa Brasil.

Inspirujące pomysły znaleźć można na specjalnie przygotowanej stronie internetowej www.inspiracje.brw.com.pl. Oprócz zdjęć z gotowymi pomysłami na aranżację każdego wnętrza, zamieszczone są na niej filmowe przewodniki po strefach salonu Black Red White, spot TV oraz making of z jego realizacji. Platforma jest dostępna także w wersji mobilnej pod adresem  www.m.brw.com.pl.

W salonach z ofertą Black Red White oraz na www.brw.com.pl dostępna jest już najnowsza edycja katalogów Premium i Optima.

Katalog Premium stanowi swoisty przewodnik po najbardziej aktualnych trendach wnętrzarskich i jest źródłem niewyczerpanych inspiracji. To funkcjonalny ‘przegląd’ mebli pokojowych, tapicerowanych, stołów, krzeseł, szaf, materacy oraz artykułów wyposażenia wnętrz, dostępnych wyłącznie w wybranych salonach Black Red White. Przystępny podział oferty Premium – według rodzaju wnętrza oraz na trzy kategorie stylistyczne: Modern, Classic i Teenager – zdecydowanie ułatwiają wybór produktów.

Z kolei dla miłośników optymalnych rozwiązań firma Black Red White przygotowała nowy katalog z ofertą Optima. Można w nim znaleźć obszerne zestawienie propozycji produktowych – od mebli do pokoju dziennego, młodzieżowego, sypialni, jadalni, gabinetu, przedpokoju czy kuchni. Oferta obejmuje także meble tapicerowane oraz materace.

Atutem obu katalogów są piękne zdjęcia inspirujące do zmian i podsuwające nowe pomysły na urządzenie własnej, indywidualnej przestrzeni.

Informacje dodatkowe o Grupie Black Red White:

Grupa Black Red White to największa polska grupa meblarska, producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz z ok. 20% udziałem w rynku pod względem wartości sprzedaży. Firma oferuje wysokiej jakości meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane oraz stoły i krzesła o różnorodnej stylistyce.

W skład Grupy wchodzi BLACK RED WHITE SA i 20 spółek zależnych, w tym 9 podmiotów zagranicznych zlokalizowanych na Ukrainie, Białorusi, Słowacji, w Rosji oraz Bośni i Hercegowinie. Działalność produkcyjna na rzecz Black Red White prowadzona jest w 21 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce i za granicą.

Grupa Black Red White lokuje ponad 40% swojej sprzedaży za granicą. Asortyment Grupy dostępny jest, poza rynkiem polskim, w ponad 40 krajach świata m.in.: Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Rosji, Łotwie, Litwie, Estonii, Ukrainie, Białorusi, Kazachstanie, Grecji, Serbii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji, Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, krajach skandynawskich, Wielkiej Brytanii, Irlandii, USA oraz Kanadzie.

Grupa Black Red White dysponuje rozbudowaną siecią około 2 300 punktów sprzedaży, z których ponad połowa to salony poza granicami kraju. Krajowa sprzedaż detaliczna mebli i artykułów wyposażenia wnętrz Black Red White jest prowadzona i rozwijana – poza punktami partnerskimi – za pośrednictwem sieci salonów własnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Aktualnie liczy ona 56 salonów, w tym 12 sklepów wielkopowierzchniowych we Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Zabrzu, Będzinie, Chorzowie, Łodzi, Bydgoszczy, Poznaniu, Warszawie i Gdańsku.

Krajowa sprzedaż hurtowa prowadzona jest w oparciu o centrum logistyczne w Mielcu oraz 10 hurtowni regionalnych. Podobna strategia w zakresie handlu hurtowego realizowana jest na rynkach zagranicznych. Grupa dysponuje hurtowniami własnymi na terenie Słowacji, Ukrainy, Białorusi, Rosji oraz Bośni i Hercegowiny. Hurtownie przedstawicielskie firmy znajdują się na terenie: Czech, Węgier, Bułgarii oraz Rumunii.

Dominującą pozycję w Grupie Black Red White zajmuje spółka BLACK RED WHITE SA. Pełni ona nadzór właścicielski nad podmiotami zależnymi oraz sprawuje funkcję koordynującą w zakresie zakupów, produkcji i sprzedaży prowadzonych przez spółki należące do Grupy.

Na rzecz Black Red White – w spółkach zależnych oraz współpracujących z Grupą – pracuje łącznie ponad 11 tys. pracowników.

Oferta Grupy Black Red White obejmuje następujące grupy produktowe:

  • meble pokojowe o stylistyce nowoczesnej i klasycznej, w tym meble do pokoi dziennych i młodzieżowych, sypialni, jadalni, biura oraz przedpokoju
  • nowoczesne i klasyczne meble kuchenne wykonywane na wymiar lub sprzedawane w gotowych kompletach
  • bogata gama krzeseł i stołów
  • meble tapicerowane
  • szafy z drzwiami przesuwnymi
  • artykuły wyposażenia wnętrz, m.in. tekstylia, oświetlenie, dekoracje, dywany oraz dodatki do kuchni, garderoby czy jadalni.
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu