Live Marketing Concept dla Canon

Live Marketing Concept (ICP Group) zorganizowała wspólnie z Canon Polska wydarzenie inaugurujące wprowadzenie na rynek nowego sprzętu wielofunkcyjnego z serii imageRunner ADVANCE umożliwiającego kopiowanie, drukowanie i skanowanie. Wydarzenie odbyło się w Multikinie w Złotych Tarasach i było skierowane do dziennikarzy, partnerów branżowych oraz głównych klientów.

Canon, wprowadzając na rynek urządzenia wielofunkcyjne nowej generacji imageRUNNER ADVANCE, zaoferował użytkownikom rozwiązania mające poprawić bezpieczeństwo i kontrolę dostępu, a także związane z personalizacją, podniesieniem wydajności świadczonych usług,  mobilnością i przetwarzaniem w chmurze.

Uczestnicy Wydarzenia mieli szansę przetestować sprzęt i zaznajomić się z unikatowymi rozwiązaniami proponowanymi przez Canon. We foyer została przygotowana ekspozycja sprzętu, a w sali kinowej odbywały się prezentacje.  Sala została zaaranżowana w taki sposób, by jednocześnie umożliwić wyświetlanie treści oraz bezpośrednią prezentację produktów i usług Canon poprzez obraz live cam. Atrakcją wydarzenia był pokaz grupy Multivisual ( zwycięzcy półfinale programu „Mam Talent” w ostatni weekend). Grupa wykonała pokaz będący połączeniem sztuki współczesnego cyrku i iluzji wykorzystującej najnowszej multimedialne rekwizyty.

1 Canon Polska, ICP Group, imageRUNNER ADVANCE, Live Marketing ConceptICP Group S.A. – spółka działająca w trzech komplementarnych obszarach związanych ze wsparciem sprzedaży w zakresie Incentive Marketing. Dzięki produktom i usługom Grupy Klienci zarządzają relacjami ze swoimi pracownikami, partnerami biznesowymi oraz klientami, przez co stają się bardziej konkurencyjni, osiągając biznesowe, wymierne korzyści. W skład grupy wchodzą

  • Incentive Concept – zajmuje się planowaniem i realizacją strategii motywacyjnych, programów i wyjazdów incentive. Firma działa na polskim i międzynarodowym rynku od dziesięciu lat. Jako pierwsza w Europie Środkowej otrzymała Crystal Award przyznawaną przez międzynarodowe stowarzyszenie SITE (The Society of Incentive and Travel Executives) – za najlepszy program incentive. Jest pionierem spotkań typu „give instead of take” („dawaj zamiast brać”), które angażują i pobudzają poczucie społecznej odpowiedzialności. Do kluczowych klientów agencji należą m. in. Astellas, Amgen, BASF, Knauf, Merck, Michelin, Orange, Warta.
  • Live Marketing Concept – specjalizuje się w tworzeniu i realizowaniu komunikacji eventowej oraz produkcji eventów. Agencja organizuje m.in. wydarzenia specjalne, spotkania tematyczne i biznesowe oraz road-show. Projekty LMC opierają się na strategii live marketingu, koncentrują się na tworzeniu przeżyć, doświadczeń i emocji u odbiorców, kreują brand experience. Do kluczowych klientów agencji należą m.in.: Astellas, AstraZeneca, Canon, Michelin, Mercedes-Benz, Nestle, Orange.
  • Incentive Concept Poland – specjalizuje się w projektach incomingowych, które ICP Group realizuje już od 2002 roku m.in. dla Shell Global, Somfy International, Freescale, Experience Worldwide. Jako członek SITE (The Society of Incentive & Travel Executives) oraz MPI (Meeting Professionals International) agencja ma dostęp do najważniejszych informacji odnośnie światowych trendów, najnowszych rozwiązań i rzetelnych partnerów biznesowych, dlatego z powodzeniem pomaga zagranicznym partnerom realizować projekty incomingowe w Polsce.
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu