Kosmiczna kampania Sodexo

„Karta Lunch Pass – mały krok dla firmy, wielki krok dla pracownika” – ruszyła nowa kampania Sodexo Motivation Solutions promująca Kartę Lunch Pass.

Jesienna kampania produktowa kategorii Motywacja Pracowników Sodexo Motivation Solutions promuje nowy produkt – Kartę Lunch Pass. Akcja obejmuje direct mailingi, działania w mediach branżowych oraz w Internecie, towarzyszą jej również niestandardowe akcje ambientowe.

Sodexo Motivation Solutions w obszarze Motywacji Pracowników oferuje pełne doradztwo w zakresie świadczeń pozapłacowych, rozwiązań motywacyjnych i optymalizacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Oferta skierowana jest do firm i instytucji, które szukają skutecznych narzędzi motywacyjnych, uwzględniających zróżnicowane potrzeby pracowników. Nowością w ofercie firmy jest Karta Lunch Pass, dzięki której pracodawca może motywować swoich pracowników do efektywniejszego działania, poprzez zapewnienie im smacznych i pożywnych posiłków. Z kolei pracownicy zyskują swobodę wyboru pory lunchu i dań z menu oraz atrakcyjne rabaty w liczącej ponad 500 punktów w całej Polsce sieci Partnerów Karty Lunch Pass.

– Przedpłacona Karta Lunch Pass to nowoczesny i efektywny kosztowo sposób motywowania pracowników, który zapewnia smaczne posiłki w tysiącach punktów gastronomicznych w całej Polsce oraz dostęp do atrakcyjnych promocji sięgających nawet do 50% na dedykowanej Karcie stronie www.lunchpass.sodexo.pl. Dzięki Karcie Lunch Pass zyskuje zarówno pracownik, jak i pracodawca, a oszczędności w firmie zatrudniającej 100 osób osiągają ponad 45 000 zł rocznie, dzięki zwolnieniu ze składki ZUS – mówi Arkadiusz Rochala, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Sodexo Motivation Solutions.

Kluczowe media, w których prowadzona jest kampania „Karta Lunch Pass – mały krok dla firmy, wielki krok dla pracownika”, to magazyny branżowe z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi m.in. Personel i Zarządzanie czy Personel Plus, w których pojawią się reklamy i materiały eksperckie. Działania w Internecie przeprowadzone zostaną głównie za pośrednictwem e-mailingów, banerów, kanałów RSS i newsletterów wysyłanych przez najważniejsze portale biznesowe i HR-owe. Ważnym elementem kampanii jest bezpośrednia komunikacja z potencjalnymi Klientami, do których został wysłany mailing kreatywny w postaci pudełka lunchowego, przedstawiający najważniejsze zalety nowego narzędzia motywacyjnego, jakim jest Karta Lunch Pass.

Akcji towarzyszą również niestandardowe działania ambientowe. W jednym z warszawskich biurowców pojawił się alpinista w stroju astronauty, zachęcający pracowników i pracodawców do skorzystania z nowoczesnego rozwiązania w postaci Karty Lunch Pass oraz aktywnie komunikujący się z siedzącymi przy biurkach pracownikami. Również w okolicy centrów biurowych pracownicy mają okazję spotkać postać 3-metrowego astronauty, który w niestandardowy i zaskakujący sposób zwraca uwagę na problem prawidłowego żywienia w środowisku pracy.

Za kreatywną stronę kampanii „Karta Lunch Pass – mały krok dla firmy, duży krok dla pracownika” odpowiada agencja Netizens, media plan opracował dom mediowy Mindshare, z kolei działania public relations realizuje agencja ConTrust.

Filozofia Sodexo

1 Arkadiusz Rochala, ConTrust, Karta Lunch Pass, Sodexo, Sodexo Motivation SolutionsJakość  Codziennego Życia odgrywa ważną rolę w indywidualnym rozwoju każdego człowieka oraz w działalności organizacji. Bazując na takim przekonaniu Sodexo, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon’a w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 380 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowych rozwiązań usług dla nieruchomości (Sodexo On-site Service Solutions) oraz w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych (Sodexo Motivation Solutions). Sodexo stworzyło nową formę usług dla przedsiębiorców, które nie tylko zapewniają rozwój oraz samorealizację pracowników, ale również przyczyniają się do rozwoju gospodarczego, ekonomicznego i środowiskowego społeczności lokalnych, regionów i całych państw, w których Sodexo funkcjonuje.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu