Kolejna odsłona kampanii mobilnej Panoramy Firm – „Zorientuj się w okolicy”

Kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii reklamowej „Zorientuj się w okolicy” prowadzona jest na nośnikach citilight. Działania promują lokalne wyszukiwanie przez telefon, zarówno przez stronę mobilną Panorama Firm jak i aplikacje na Android i iPhone.

Każda reklama zawiera specjalne fotokody, które umożliwiają pobranie aplikacji lub też przeglądanie wyszukiwarki mobilnej. Warto podkreślić, że aplikacje dedykowane są dla smartfonów Android i iPhone, ale mobilna wyszukiwarka jest dostępna dla wszystkich użytkowników.

O kampanii wypowiada się Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR:

– „Citylighty są blisko konsumenta, pozwalaj na dłuższy kontakt z reklamą np. na przystanku. To powoduje, że konsument ma czas na wypróbowanie produktu, np. za pośrednictwem kodów QR, których popularność rośnie. Nasze rozwiązania mobilne są dla wszystkich, z naszej wyszukiwarki może skorzystać każdy posiadacz telefonu komórkowego, z kolei aplikacja jest dostępna dla użytkowników iPhone/Android. Chcemy być postrzegani jako specjaliści od wyszukiwania lokalnego. Mocno promujemy nasze nowoczesne rozwiązania dzięki którym użytkownik szybko i w każdej chwili znajdzie informacje, np. o banku, restauracji czy fryzjerze w swojej okolicy i zlokalizuje  je na mapie – mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR.

Mobilna Panorama Firm http://m.pf.pl to najlepsze informacje lokalne, codzienna aktualizacja danych oraz precyzyjne mapy. Dzięki wyszukiwarce i aktualnym danym, szukając restauracji, taxi czy banku w każdej chwili znajdziemy dowolną firmę w pobliżu.

Eniro pracuje nad kolejnymi aktualizacjami mobilnej Panoramy Firm oraz aplikacji.

Informacje dodatkowe o firmie Eniro Polska

1 Eniro, Panorama Firm, Wojciech KomosaEniro jest największą firmą świadczącą usługi w zakresie wyszukiwania informacji o firmach, produktach i usługach w krajach skandynawskich. Zarówno firmy, jak i konsumenci mogą, za pośrednictwem produktów Eniro, w łatwy sposób zlokalizować poszukiwane produkty i usługi oraz dokonać ich zakupu, niezależnie od preferowanego sposobu wyszukiwania: przez Internet, katalog czy telefon komórkowy. Reklamodawcy mogą zaprezentować swoją ofertę potencjalnym konsumentom, pozyskać nowych klientów oraz zwiększyć sprzedaż. Spółka jest notowana na Sztokholmskiej Giełdzie od 2000 r. i zatrudnia łącznie w krajach skandynawskich oraz Polsce 3 500 pracowników. W 2011 r. przychody firmy wyniosły 4,323 mln koron szwedzkich, a EBITDA (zysk operacyjny przed odsetkami, amortyzacją i podatkami) osiągnęła 991 mln koron szwedzkich. Siedziba Eniro mieści się w Sztokholmie. Więcej informacji o firmie na www.eniro.com.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu