Agencja On Board PR wygrała przetarg na całościową obsługę marki Baileys z portfolio Diageo Polska. W ramach pierwszego projektu konsultanci z On Board są odpowiedzialni za opracowanie i wdrożenie kampanii promującej launch limitowanej edycji likieru Baileys w nowej butelce zaprojektowanej przez Philipa Treacy’ego, znanego projektanta kapeluszy.
Konsultanci On Board PR Ecco Network są odpowiedzialni za opracowanie i implementację kampanii promującej launch limitowanej edycji likieru Baileys, należącego do producenta i dystrybutora jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie – firmy Diageo. Za nowy design butelki odpowiedzialny jest znany brytyjski projektant kapeluszy, Philip Treacy. W ramach podpisanej umowy do zadań agencji należeć będzie m.in. strategiczne doradztwo komunikacyjne, brand PR oraz wsparcie prowadzonych aktywacji i promocji.
Za realizację projektu z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiedzialny jest zespół konsultantów z działu Retail & Entertainment, prowadzonego przez Tomasza Lisa.
Diageo, to producent i dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, z kategorii alkoholi mocnych, win i piw. Firma posiada m.in. takie marki jak: Johnnie Walker, Guinness, Smirnoff, J&B, Baileys, Cuervo, Tanqueray, Captain Morgan, Crown Royal, wina Beaulieu Vineyard i Sterling Vineyards. Diageo to międzynarodowa firma, prowadząca sprzedaż w 180 krajach na całym świecie. Firma jest notowana na giełdach w Nowym Jorku i Londynie.
On Board PR Ecco Network. Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management. On Board PR działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję socialmediową Think Kong.