Ogniste smaki w Telepizzy

Przygotowania do zimy ruszyły w Telepizzy pełną parą. „Ogrzej się smakiem” to nazwa nowej kampanii, podczas której przez najbliższe dwa miesiące będą promowane trzy pikantne pizze, w tym nowa kompozycja Hot Habanas.

W styczniu tego roku Iwona Olbryś, Dyrektor Generalna Telepizza sp. z o.o. zapowiadała, iż ważnym elementem strategii Telepizzy będzie poszukiwanie i zaskakiwanie klientów nowymi pomysłami na pizzę, których podstawą będą najwyższej jakości świeże i naturalne produkty. Nowa promocyjna pizza idealnie wpisuje się w te zapowiedzi. Połączenie papryki peperoni oraz ananasa z dodatkiem wędzonego sera Gouda, na wyrazistym sosie Barbecue Habanero jest kolejną propozycją kompozycji smakowej zaproponowanej przez hiszpańską sieć w ciągu ostatnich kilku miesięcy.

Menu naszych lokali tworzymy ze szczególną starannością bo wiemy, że odkrywanie nowych smaków może być prawdziwą przyjemnością dla klientów – mówi Iwona Olbryś. Początkowo chcieliśmy by nowe pozycje były jedynie okresowym uzupełnieniem i urozmaiceniem, jednak ich niesłabnąca popularność sprawiła, że znaczna większość z nich pozostawiliśmy pozostawić je na stałe.

Promowana oferta „Ogrzej się smakiem” będzie dotyczyła trzech pikantnych smaków: Hot Habanas, Sicilian Beef oraz Barbecue Habanero. Będą one dostępne w promocji „2 pizze w cenie 1” w lokalach i dostawie. Akcja będzie miała wsparcie w internetecie oraz w lokalnych  działaniach BTL.

Telepizza Poland Sp. z o.o należy do Grupy Telepizza, która posiadając niemal 1000 restauracji,  należy do niekwestionowanych liderów na rynku pizzerii w takich krajach jak Polska, Hiszpania, Portugalia, Chile, Peru oraz Kolumbia. Pierwszy lokal powstał w sercu Madrytu, gdzie obecnie znajduje się centrala firmy. Do Polski Telepizza zawitała w 1992 r . Pierwszy lokal powstał w Warszawie przy ulicy Prostej. Obecnie sieć krajowa liczy 114 restauracji i sukcesywnie się rozwija dzięki wprowadzonemu w 2001 r. systemowi franczyzowemu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu