Konsultanci Conversion przetestowali nowy wygląd portalu Ceneo.pl

Zespół Conversion współpracował z właścicielami serwisu Ceneo.pl w zakresie niedawno zakończonych testów nowego wyglądu serwisu. W ramach tej współpracy, konsultanci Conversion opracowali specyfikację niestandardowego testu A/B oraz pomogli właścicielom portalu Ceneo.pl go przygotować i uruchomić. Współpraca pomiędzy Conversion, a serwisem Ceneo.pl była kontynuowana także w trakcie trwania testu i obejmowała bieżące wsparcie w zakresie jego prowadzenia, a także analizy danych.

Wsparcie Conversion w zakresie przygotowania i uruchomienia testów nowego layoutu Ceneo było bardzo potrzebne – mówi Anna Jasińska z biura prasowego Ceneo.pl – W serwisie, który działa na taką skalę jak Ceneo, istnieje mnóstwo procesów, które trzeba obserwować i analizować na bieżąco. Dlatego też przeprowadzenie skutecznych testów A/B było niezbędne do uruchomienia Ceneo.pl w nowej szacie. Dzięki współpracy z firmą Conversion test został przeprowadzony prawidłowo, a jego wyniki pozwoliły ocenić faktyczną efektywność nowego szablonu. Na każdym z etapów testu otrzymaliśmy fachowe wsparcie, poznać przy okazji nowe narzędzie.

Test został przygotowany i uruchomiony przy pomocy aplikacji Google Analytics Content Experiments – powiedział Paweł Ogonowski, który kierował zespołem Conversion – Ze względu jednak na skalę działalności Ceneo.pl oraz na fakt, że jednocześnie przetestowana miała być całość serwisu, zakodowana na nowo w ramach subdomeny beta.ceneo.pl, koniczne było stworzenie niestandardowej specyfikacji testu A/B.

Mający ponad siedem lat serwis Ceneo.pl odwiedza miesięcznie 7 mln unikalnych użytkowników, generując ponad 76 mln odsłon. Obecnie Ceneo ma w swojej ofercie 15 mln ofert z 5 tyś. sklepów internetowych. Od 2007 roku Ceneo funkcjonuje w ramach Grupy Allegro, uzupełniając ofertę największego w Polsce gracza branży e-commerce. Więcej informacji: http://www.ceneo.pl/

Conversion to pierwsza w Polsce firma specjalizująca się w optymalizacji konwersji i analityce internetowej. Konsultanci pracujący dla Conversion to certyfikowani przez Google analitycy (Google Qualified Individuals) oraz członkowie Stowarzyszenia Analityki Internetowej (Digital Analytics Association), których wiedza i doświadczenie zbudowane zostały podczas projektów biznesowych dla międzynarodowych korporacji i polskich spółek akcyjnych. Więcej informacji: http://www.conversion.pl/

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu