Nowa wersja oprogramowania do automatyzacji kampanii wychodzących firmy Interactive Intelligence

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, udostępnił nową wersję swojego oprogramowania do automatyzacji kampanii wychodzących, Interaction Dialer®. Wersja 4.0 oprogramowania jest bardziej przyjazna dla użytkownika, łatwiejsza w zarządzaniu i efektywniejsza w działaniu podczas realizacji kampanii wychodzących.

Podstawowe zmiany wprowadzone w Interaction Dialer® 4.0 obejmują:

  • Udoskonalone wybieranie numerów podczas realizacji wielu kampanii. Aplikacja umożliwia określenie ilości połączeń wykonywanych w każdej aktywnej kampanii oraz kierowanie do konsultantów połączeń z różnych kampanii.
  • Większa dokładność wykrywania automatycznych sekretarek za sprawą kilku nowych, opatentowanych technologii. Ta funkcja może radykalnie zmniejszyć koszty prowadzenia kampanii wychodzących. W wewnętrznych testach porównawczych Interaction Dialer osiągnął 97-procentową dokładność wykrywania automatycznych sekretarek, podczas gdy w czołowym konkurencyjnym produkcie wskaźnik ten wyniósł 91 procent.
  • Skonsolidowany i zmodernizowany interfejs upraszcza zarządzanie, a narzędzie „przykładowych zapytań” ogranicza potrzeby w zakresie programowania.
  • Konsolidacja danych historycznych i nowe pola danych ułatwiają tworzenie niestandardowych raportów i umożliwiają szczegółową analizę kampanii.

„Firmy na całym świecie coraz częściej stosują automatyzację kampanii wychodzących, przede wszystkim ze względu na możliwość obniżenia kosztów oraz zysk, który przynosi proaktywny kontakt z klientem” – powiedział założyciel i dyrektor generalny Interactive Intelligence, dr Donald Brown. – „Interaction Dialer® w wersji 4.0 zapewnia przedsiębiorstwom przewagę konkurencyjną dzięki większej łatwości użytkowania i udoskonaleniu funkcji prowadzenia kampanii wychodzących.”

Interaction Dialer® jest częścią wielofunkcyjnego pakietu oprogramowania do komunikacji IP firmy Interactive Intelligence, systemu Customer Interaction Center® (CIC). Narzędzie umożliwia automatyczne, oparte na umiejętnościach konsultantów wybieranie numerów w trybie predictive, preview oraz power, a także równoczesną obsługę połączeń wychodzących i przychodzących. Algorytm analizy etapów połączenia wykorzystany w aplikacji został opatentowany.

Interaction Dialer® 4.0 jest już dostępny na całym świecie w sprzedaży bezpośredniej oraz w sieci dystrybucji Interactive Intelligence, która liczy ponad 300 resellerów.

Informacje o Interactive Intelligence

Grupa Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ) jest globalnym dostawcą rozwiązań i usług automatyzacji centrów obsługi klienta, komunikacji zunifikowanej oraz automatyzacji procesów biznesowych. Jej rozwiązania mogą zostać wdrożone tradycyjnie lub w modelu cloud i są szczególnie polecane firmom z branży finansowej, ubezpieczeniowej, outsourcingowej, windykacyjnej oraz użyteczności publicznej. Firma została założona w 1994 r. i ma ponad 4500 klientów na całym świecie. Firma znalazła się pośród 500 największych światowych dostawców oprogramowania i usług w rankingu Software Magazine 2012, została również wymieniona w rankingu Forbesa najlepszych małych firm w Ameryce. Interactive Intelligence zatrudnia ok. 1000 osób; główna siedziba znajduje się w Indianapolis w stanie Indiana w USA. Firma posiada oddziały w Ameryce Północnej i Łacińskiej, w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Azji Mniejszej; centrala europejska jest zlokalizowana w Slough w Anglii.

Interactive Intelligence Inc. jest właścicielem znaku INTERACTIVE INTELLIGENCE, powiązanego z nim logotypu i innych znaków graficznych. Wszystkie inne znaki firmowe wymienione w tym dokumencie stanowią własność odpowiednich podmiotów i organizacji.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu