Akademia e-marketingu otwiera podwoje

Po raz kolejny agencje interaktywne Enzo i Mint Media zapraszają studentów do udziału w Akademii e-marketingu, cyklu warsztatów o marketingu internetowym.

Często spotykamy się z opiniami ze strony studentów, że studia nie dają wiedzy praktycznej, za dużo w nich teorii, a program nauczania odbiega od wymogów aktualnego rynku. W związku z tym postanowiliśmy temu zaradzić i od dwóch lat wspieramy Akademię e-marketingu. W tym roku po raz pierwszy wychodzi ona poza Lublin.

Tegoroczna edycja projektu będzie organizowana w Warszawie oraz Lublinie. Przeprowadzimy ją wraz z kołami naukowymi Szkoły Głównej Handlowej (SKN Marketingu SGH), Uniwersytetu Warszawskiego (SKN Target), SGGW (SKN Insight) oraz Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (SKN Zarządzania i Marketingu). W Warszawie odbędzie się sześć spotkań ze studentami, podobnie w Lublinie. Każde spotkanie będzie poświęcone innej sferze działań w marketingu internetowym. Mint Media przeprowadzi zajęcia poświęcone social mediom, zaś Enzo skupi się na marketingu w wyszukiwarkach i personal brandingu w internecie. Pierwsze zajęcia odbędą się 30 października o 19:00 w auli II budynku C SGH, róg Madalińskiego i alei Niepodległości. Będą mieć charakter wykładu, który poprowadzi Marcin Woźniak, niezależny konsultant e-marketingu, Człowiek Roku Polskiego Internetu 2010, jeden z bohaterów książki „E-wangeliści. Ucz się od najlepszych”. Kolejne zajęcia w Warszawie odbędą się 16 listopada i będą mieć już charakter warsztatowy. Ich tematem będzie personal branding w internecie. Warsztat poprowadzi Piotr Kraciuk z agencji Enzo. W grudniu Akademia przeniesienie się na Wydział Zarządzania UW, gdzie 4 grudnia odbędzie się warsztat poświęcony kryzysom w social mediach. Kolejne zajęcia odbędą się w lutym przyszłego roku. Tematy przyszłorocznych spotkań będą znane po Nowym Roku. W tym roku odbędą się także dwa spotkania Akademii na UMCS w Lublinie – pierwsze, 6 listopada, a drugie w grudniu.

1 Akademia e-marketingu, Enzo, Mint MediaMint Media to agencja interaktywna, oferująca zintegrowane strategie marketingowe w sferze social media. Byliśmy jedną z pierwszych agencji w Polsce, która oferowała pakiety mediowe w oparciu o Facebooka. Byliśmy też jedną z pierwszych agencji, które wyprodukowały dedykowane rozwiązania w oparciu o aplikacje na Facebooku. Dziś, mając za sobą prawie 500 projektów, zrealizowanych dla największych domów mediowych i agencji interaktywnych w Polsce, doszliśmy do wniosku, że nadszedł czas, aby naszą wiedzą i kompetencjami podzielić się także z klientami bezpośrednimi, wśród których znajdują się już m.in. PKO Bank Polski, Browary Lubelskie, Oasis Tours, Serenada czy FOX International Channels Polska.

Enzo to agencja interaktywną działająca od 2003 roku. Lubimy słuchać i zadawać właściwe pytania, aby odkryć to czego potrzeba naszym Klientom. Wymyślamy proste i wygodne sposoby na skuteczną komunikację w Internecie. Projektujemy serwisy internetowe, przeprowadzamy kampanie reklamowe i doradzamy. Swoją wiedzą dzielimy się także ze studentami i absolwentami. W 2008 roku zorganizowaliśmy pierwszą edycję Akademii eMarketingu, a od tego czasu wspomagaliśmy również inne inicjatywy lubelskich środowisk studenckich i biznesowych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu