Motywacja, która działa – nowa kampania Sodexo Motivation Solutions

„Motywacja, która działa – podwójny zysk dla Twoich pracowników” – pod takim hasłem wystartowała jesienna kampania reklamowa segmentu Motywacja Pracowników firmy Sodexo Motivation Solutions. Jej celem jest podkreślenie roli Sodexo jako eksperta w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych. Kampania obejmuje działania reklamowe w prasie biznesowej, codziennej, magazynach branżowych i Internecie.

1 Arkadiusz Rochala, ConTrust, DM MindShare, Sodexo Motivation SolutionsNowa kampania stanowi kontynuację strategii podkreślającej pozycję firmy Sodexo jako strategicznego partnera w tworzeniu systemów motywacyjnych i doradcy w dziedzinie budowania lojalności pracowników. Skierowana jest do firm, które poszukują efektywnych form nagradzania zatrudnionych, przy jednoczesnym zachowaniu indywidualnego podejścia do ich potrzeb.

„Współczesna wiedza na temat motywacji nie pozostawia złudzeń. Sukces mogą zapewnić jedynie takie rozwiązania, które są gwarancją podwójnego zysku – zarówno dla firmy jak i jej pracowników. Taki też jest motyw przewodni nowej kampanii Sodexo, w której podkreślamy nasze największe atuty: najbogatszą ofertę promocji towarzyszących Kuponom i Kartom Podarunkowym na polskim rynku i wieloletnie doświadczenie w budowaniu efektywnych systemów motywacyjnych.” – powiedział Arkadiusz Rochala, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Sodexo Motivation Solutions.

Głównym założeniem kampanii jest podkreślenie podwójnego zysku jaki jest generowany dzięki rozwiązaniom oferowanym przez Sodexo Motivation Solutions. Z jednej strony Pracodawcy otrzymują wygodne, efektywne kosztowo i praktyczne narzędzia, – takie jak Kupony i przedpłacone Karty Podarunkowe czy zestawy prezentowe Vivabox – które można szybko zamówić, rozdysponować i rozliczyć w firmie. Natomiast dla obdarowywanych pracowników to przede wszystkim wolność wyboru finalnego prezentu w największej sieci punktów akceptujących w Polsce – ponad 50 tysięcy placówek handlowo-usługowych (w przypadku Kuponów) i ponad 200 tysięcy punktów (w przypadku Kart). Dzięki czemu pracownicy mają swobodę wyboru podczas świątecznych zakupów oraz możliwość korzystania z rabatów nawet do 50% w sieci partnerów Sodexo.

„Wyniki badań niezależnego Instytutu ARC Rynek i Opinia przeprowadzonych na zlecenie Sodexo Motivation Solutions wskazują, iż dla niemal 68% organizacji to właśnie Boże Narodzenie jest okazją do wręczenia świadczeń pozapłacowych. Przy wyborze podarunku dla pracownika, podobnie jak przy wyborze upominku dla bliskiej osoby, najważniejsze jest dopasowanie prezentu do potrzeb obdarowanego. Pomysłów na upominek z okazji Świąt Bożego Narodzenia jest wiele. Wśród nich dobrze znane Kupony, przedpłacone Karty Podarunkowe oraz paczki. Pracodawcy powinni pamiętać, że spełnienie oczekiwań zatrudnionych jest kluczem do trafionego prezentu, a to w rezultacie wpływa na poziom satysfakcji zespołu i przekłada się na wzrost motywacji oraz budowania pozytywnych relacji między firmą i pracownikami” – dodaje Arkadiusz Rochala.

Za kreację kampanii „Motywacja, która działa – podwójny zysk dla Twoich pracowników” w prasie i internecie odpowiada agencja Netizens, media plan opracował dom mediowy MindShare. a działania public relations realizuje agencja ConTrust. Kampania prowadzona jest w kluczowych dziennikach gospodarczych, magazynach branżowych z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi, a także w mediach elektronicznych głównie za pomocą e-mailingów, newsletterów i kanałów RSS. Kampania realizowana jest w okresie 15.10.2012-15.12.2012.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu