PRCH nagradza Forum za kampanię wizerunkową La Dolce Vita z główną nagrodą

Całoroczną kampanią reklamową „La Dolce Vita” gliwickie Centrum Handlowe FORUM wygrało kategorię „Kampania wizerunkowa” w III edycji eksperckiego programu PRCH Retail Awards. Polska Rada Centrów Handlowych ogłosiła zwycięzców 18 października br. podczas finałowej gali w warszawskiej Fabryce Trzciny.

To już drugi laur CH FORUM w tym prestiżowym konkursie najważniejszej na polskim rynku centrów organizacji branżowej. W ubiegłym roku gliwicki obiekt wyróżniono za efekty programu lojalnościowego.

Celem programu PRCH Retail Awards jest wskazywanie, w sposób fachowy i bezstronny, centrów handlowych wyróżniających się jakością i efektywnością oraz prowadzących najskuteczniejsze kampanie marketingowe. W skład rzetelnego i obiektywnego jury weszli eksperci ds. rozwoju, zarządzania centrami handlowym, wynajmu, architektury, marketingu oraz przedstawiciele najemców.

Nagrodzoną kampanią „La Dolce Vita” CH FORUM promowało się w okresie marzec 2011 – luty 2012. Głównym motywem obowiązującym w kampanii było zestawienie zjawiskowych krojów, a także mocnych i wyrazistych kolorów ze znaną twarzą Oli Kuligowskiej – ówczesnej ambasadorki marki.

Subtelność kreacji i ich nowatorski wymiar podkreślały fotograficzne ujęcia Marcina Tyszki. Wszystkie kreacje specjalnie na zamówienie skomponował urodzony w Gliwicach Tomasz Ossoliński; plastyczną oprawę pełną fleszy i niuansów światła zaaranżował Marcin Tyszka. Modową estetykę reklam podkreślały hasła będące parafrazą tytułów klasyki filmowej.

O niepowtarzalności kampanii stanowił między innymi sposób jej przygotowania. Bodaj po raz pierwszy na polskim rynku centrów handlowych „szyciem” reklamy kompleksowo zajęli się czołowi gracze świata mody – ceniony projektant, topowy fotograf i popularna modelka.

Kreacje modowego dream teamu można było podziwiać na ulicach śląskich miast i w mediach regionalnych oraz ogólnopolskich. Kolejne odsłony kampanii pojawiały się stopniowo, w ślad za zmieniającymi się porami roku i reklamując wydarzenia w centrum.

Kampanię dla CH FORUM przygotowała krakowska Firma Reklamowa Kuc.

Centrum Handlowe Forum Gliwice

FORUM – centrum handlowo-rozrywkowe położone jest w ścisłym centrum Gliwic. 43.000 m kw. pow. handlowej i 140. najemców czyni z niego jedno z największych na Górnym Śląsku i w Zagłębiu. Świetna lokalizacja, doskonałe połączenie z siecią drogową i transportem publicznym, wysokie obroty oraz rzesza lojalnych klientów to główne czynniki sukcesu CH FORUM. W ciągu pięciu lat istnienia centrum wyrobiło sobie markę dobrego partnera biznesowego wśród najemców poszukujących atrakcyjnych lokalizacji.

70 proc. najemców CH FORUM to marki modowe i z sektora „zdrowie i uroda” , w tym tak znane firmy jak: Bershka, Centro, Cubus, Douglas, H&M, KappAhl, Pull&Bear, Reserved, Royal Collection, Sephora, Stradivarius, SuperPharm i Zara. Inne branże także reprezentowane są przez wiodące marki: Home&You, RTV Euro AGD, Sony Centre. Część rozrywkowa CH FORUM to m.in. 13-ekranowe Cinema City oraz pierwszy w regionie klub sieci Pure Health&Fitness. Strefa restauracyjna „Pod chmurami” o oryginalnej architekturze i stylistyce dodatkowo stanowi o atrakcyjności rynkowej centrum.

FORUM Gliwice jest laureatem prestiżowych nagród branżowych. Najważniejsze z nich to:

  • Silver Solal Marketing Awards by ICSC w latach 2012, 2010, 2009;
  • 2011 International Property Awards – Highly Commended;
  • Wyróżnienie w programie 2011 PRCH Retail Awards;
  • Nagroda Główna w programie 2012 PRCH Retail Awards.
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu