Nowy Dyrektor w agencji Edelman Polska

Małgorzata Celarek została dyrektorem działu komunikacji konsumenckiej w Edelman Polska. Z polskim biurem Edelmana, największej na świecie agencji PR, jest związana od prawie 5 lat. W ostatnim roku pełniła funkcję dyrektora działu Digital, którą to funkcję będzie sprawować nadal. Komunikacją zajmuje się od 2002 roku. Specjalizuje się w brandingu i zintegrowanych kampaniach konsumenckich ze szczególnym uwzględnieniem obszaru digital.

Od zawsze związana z komunikacją marketingową, przez ponad 10 lat pracowała dla kilkudziesięciu klientów – zarówno polskich firm jak i międzynarodowych koncernów. Tworzyła i realizowała projekty m.in. dla takich klientów jak: Heinz, COTY (Rimmel, adidas), SC Johnson, Johnson&Johnson, Swarovski, eBay, Jacobs Cronat Gold, Discovery Channel, Animal Planet, HP, Coca-Cola, Greenbag, Tefal, Moulinex, Rowenta, Chiquita, Cappy.

„Obszar digital nie jest odosobnioną ekspertyzą, narzędziem, które tylko doklejamy do prezentacji dla klientów. Nasze myślenie wpisuje działania w Internecie, w mediach społecznościowych jako integralną część komunikacji, którą każdy konsultant musi znać i rozumieć. Dlatego uważamy, że połączenie funkcji dyrektora marketingu konsumenckiego i dyrektora działu digital to dobry ruch, odzwierciedlający filozofię naszego myślenia o współczesnym modelu komunikacji – powiedziała Barbara Kwiecień, Dyrektor Generalna agencji Edelman Polska.

Jako Consumer Marketing Practice i Digital Practice Director w Edelman Polska, Małgorzata zarządza zespołami obsługującymi Klientów takich jak Coty, Coca-Cola, Lidl, Pudliszki, Heinz, UPC, SC Johnson, eBay.

Edelman jest największą agencją public relations na świecie, zatrudniającą 4500 osób w 65 biurach. Edelman został wybrany przez magazyn Advertising Age najlepszą agencją PR dekady, a także jedną z najwyżej ocenianych w rankingach: “2010 A-List Agencies”, “2011 Large PR Agency of the Year”, “2011 Large UK Consultancy of the Year” (PRWeek’s), “European Excellence Awards”, “2010 Agency of the Year”, “2010 Best Places to Work” (Advertising Age), “Agency of the Decade” (Holmes Report’s), “2009 Asia Pacific Consultancy of the Year”, Sabre 2012 “Digital Agency of the Year”. Agencja Edelman znalazła się także w najlepszej piątce “2011 Best Places to Work” (Glassdoor’s).

Polskie biuro Edelmana zostało otwarte 1 czerwca 2005 roku . Edelman Polska zatrudnia obecnie ponad 30 konsultantów, świadcząc klientom kompleksowe usługi doradcze z zakresu komunikacji. Więcej informacji: www.edelman.com

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu