Coca-Cola za 1 zł w Burger King

przez | 16/10/2012

16 października w Burger King rusza wyjątkowa promocja. Za dodatkową złotówkę do zestawów King Deal w cenie 5,50 zł  dołączy dowolny mały napój gazowany. Tym sposobem do menu trafiła idealna oferta na każdą kieszeń. Promocja będzie wspierana kampanią telewizyjną.

Zestawy King Deal to porcja małych frytek oraz Hamburger, Cheeseburger lub 4 sztuki King Nuggets do wyboru. Teraz klienci restauracji mają jeszcze jeden wybór przy zamówieniu – Coca-Cola, Fanta lub Sprite w atrakcyjnej cenie. W aktualnej promocji każdy może otrzymać ulubiony napój za 1,00 zł. Wystarczy zatem jedynie 6,50 zł, by skosztować klasycznych burgerów Kinga ze 100% wołowiną grillowaną na ogniu lub chrupiących kurczakowych Nuggetsów oraz pysznych frytek w królewskim wydaniu. Do tego – by ugasić pragnienie – King dodaje mały napój.

„King Deal z napojem za złotówkę to nieprzyzwoicie przyzwoita oferta. To pełny zestaw, z frytkami i napojem w cenie tak niskiej, że można pomyśleć, że Król oszalał. To niemal połowa ceny, jaką zapłacilibyśmy, gdybyśmy zamawiali każdy z tych produktów oddzielnie. Ale czego się nie robi dla fanów! – mówi Bartosz Jędrasiak, Brand Manager marki Burger King.

Promocji towarzyszyć będzie telewizyjna kampania reklamowa, która rozpocznie się 16 października w kanałach: Polsat, TVN, w kanałach tematycznych Polsatu i TVN, Discovery oraz At Media. Oferta jest limitowana i potrwa do 12 listopada.

Działania komunikacyjne związane z promocją prowadzone są w restauracjach oraz na stronie i fan page’u marki Burger King na Facebooku. Za koncept kreatywny i przygotowanie spotu reklamowego odpowiadała agencja The Brave. Zakupem i planowaniem mediów zajęła się firma Media Direction OMD, a działania PR prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.

Burger King to światowa sieć restauracji szybkiej obsługi, serwująca burgery grillowane na ogniu. Flagowy produkt Burger Kinga – burger Whopper® – powstał 55 lat temu i każdy klient może go zamówić według swoich upodobań, zgodnie z filozofią „Have it your way”.  Pierwsza restauracja Burger King została otwarta w 1953 r. w Miami, na Florydzie. Sieć obejmuje ponad 12.300 restauracji w ponad 78 krajach na całym świecie. W Polsce marka Burger King należy do koncernu AmRest, a 28 restauracji tej sieci zlokalizowanych jest w 18 miastach, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Radomiu i Częstochowie.

AmRest Holdings SE (AmRest) jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 1993 roku Spółka rozwija portfolio wyśmienitych marek, liderów w swoich kategoriach, takich jak KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks, Applebee’s oraz La Tagliatella (Stany Zjednoczone) w oparciu o franczyzę i współpracę typu joint venture. Obecnie AmRest zarządza ponad 680 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.