WALK przejmuje Fabrykę Pomysłów

1 Fabryka Pomysłów, Grupa WALK, Marta Kulcak-Boryń, WALK Promotion

Grupa WALK przejęła Fabrykę Pomysłów, tworząc w swoich strukturach nowy business unit – WALK Promotion. Jednostka będzie świadczyła usługi w obszarze field i shopper marketingu. Za rozwój WALK Promotion będzie odpowiadać Marta Kulcak-Boryń, która objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego.

Rozbudowa portfolio usług to efekt dynamicznego rozwoju WALK oraz realizacji długofalowej strategii. Grupa sukcesywnie zwiększa zatrudnienie i rozszerza swoje kompetencje, zbliżając się do pełnego zakresu oferty 360 stopni.

WALK Promotion połączy potencjał i doświadczenia WALK Field i Fabryki Pomysłów, oferując specjalistyczne usługi z zakresu shopper marketingu oraz działań w terenie i w miejscach sprzedaży. WALK Promotion będzie odpowiadał m.in. za przygotowywanie strategii i koncepcji oraz realizację promocji sprzedaży, programów lojalnościowych, działań z zakresu product experience, takich jak demonstracje produktu, samplingi i degustacje oraz logistyka i dystrybucja materiałów marketingowych.

Fabryka Pomysłów działała dotychczas w strukturach grupy SparkPark. Od momentu powstania w 2004 r. agencja pracowała dla takich klientów jak: Coca-Cola, Coty, Kompania Piwowarska, Novartis, Philip Morris, Podravka, Unilever.

Pracami WALK Promotion pokieruje Marta Kulcak-Boryń, która objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego. Marta Kulcak-Boryń z branżą reklamową związana jest od 1998 r. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywała m.in. w agencjach EURO RSCG 4D, Young&Rubicam Brands. W latach 2007–2009 była zatrudniona jako Group Account Director w agencji 4Frame, w której odpowiadała m.in. za rozwój biznesu i relacje ze strategicznymi klientami. Następnie w latach 2009-2011 zajmowała stanowisko Dyrektora Generalnego spółki D-well specjalizującej się w projektowaniu i produkcji permanentnych materiałów POS. Od sierpnia 2011 r. jako Dyrektor Zarządzający, kierowała Fabryką Pomysłów.

2 Fabryka Pomysłów, Grupa WALK, Marta Kulcak-Boryń, WALK PromotionWALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie sześć business unitów – WALK Events – specjalizujący się w eventach, WALK Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe – WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL/Interactive, WALK PR – zajmujący się komunikacją PR, WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe, WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek. Dodatkowe informacje na temat WALK można znaleźć na stronie www.walk.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu