Spot czy zwiastun filmowy? Kiefer Sutherland wyjawia swoje pasje

Jutro w kinach Cinema City, IMAX oraz kinach sieci Helios w całej Polsce ruszy utrzymana w konwencji zwiastunów filmowych międzynarodowa kampania najnowszego ultrabooka firmy ACER – model Aspire S5. Twarzą kampanii jest aktor światowego formatu Kiefer Sutherland. Kampania obejmuje emisję 20. i 90. sekundowych spotów oraz działania „off-screen”. Koncepcję kreatywną reklam przygotowała i zrealizowała agencja Mother London. Działania w kinach dla marki ACER koordynuje New Age Media.

Kampania w przemyślany sposób wykorzystuje potencjał i możliwości, jakie oferuje reklama kinowa. Wykorzystany został efekt zaskoczenia – kiedy widzowie, tuż przed emisją filmu stykają się ze spotem nie wiedzą dokładnie, czy to reklama, czy może zapowiedź kolejnej premiery. „Takie rozwiązanie z pewnością dodatkowo wspomaga percepcję i tzw. efektywną zapamiętywalność przekazu reklamowego.” – powiedział Piotr Stępiński, Deputy Marketing Manager w ACER Poland.

Działania off-screen także nawiązują do treści spotów – jednym z motywów pojawiających się poza ekranem są Dynamite Cupcakes, w reklamie pieczone przez Kiefera Sutherlanda z nieukrywaną pasją. Widzowie częstowani będą oryginalnymi babeczkami,  które stały się jednym z najbardziej rozpoznawalnych i humorystycznych  motywów kampanii.

Firma ACER jest liderem sprzedaży na rynku komputerów PC i Mobile w Polsce (źródło: Gartner, 2012). Ultrabook ACER Aspire S5 jest aktualnie najcieńszym ultrabookiem na świecie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu