Good One PR pozyskuje klienta z branży szkoleniowej

Agencja Good One PR pozyskała nowego klienta – Homo Creatore, centrum doradztwa, szkoleń biznesowych i coachingu. Zakres współpracy obejmuje kompleksowe działania PR oraz e-PR.

Centrum Homo Creatore prowadzi szkolenia podnoszące kompetencje biznesowe miękkie, w tym m.in. wystąpienia publiczne, wywieranie wpływu, zarządzanie czasem oraz kompetencje menedżerskie, jak np. trening motywacji zespołu, czy zarządzanie projektami i procesami oraz kompetencje srzedażowe. Homo Creatore wspiera także firmy poprzez konsulting HR, specjalistyczny coaching oraz intensywny trening rozwojowy. Od założenia w 2000 roku z usług Homo Creatore skorzystało ponad 6000 firm, co jest efektem maksymalnego zaangażowania i innowacyjnego podejścia całego zespołu pracującego w centrum. Zaletą firmy jest również nastawienie na rozwój, dzięki czemu jej oferta wychodzi naprzeciw indywidualnym oczekiwaniom klientów oraz rynku.

Do obowiązków agencji Good One PR będą należały działania PR, e-PR oraz stałe doradztwo w zakresie wizerunku firmy. Umowę podpisano na okres 6 miesięcy. Klient wcześniej nie współpracował z inną agencją public relations. Za projekt z ramienia agencji odpowiada Korneliusz Smolik.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu