Różowy październik w centrach handlowych Atrium

10 centrów handlowych spółki Atrium Poland Real Estate Management, w ośmiu miastach z całej Polski aktywnie włącza się w akcję profilaktyki nowotworu piersi. W galeriach Atrium: Promenada, Reduta, Targówek, Copernicus, Koszalin, Molo, Plejada, Biała, Kasztanowa i Mosty październik będzie miesiącem „Różowej wstążki”.

20 lat temu odbyła się pierwsza, globalna kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi, powszechnie kojarzona z popularną „Różową wstążką”. W tym roku do grona partnerów Estee Lauder, oficjalnego organizatora akcji, dołączyły centra handlowe z portfolio Atrium Poland Real Estate Management.

– Z dumą podpisujemy się pod hasłem tegorocznej kampanii: Odwaga. Uwierz w świat bez raka piersi. Jesteśmy tu, aby stało się to prawdą. – mówi Magdalena Kolczyńska, dyrektor marketingu Atrium Poland Real Estate Management – Przez cały październik będziemy propagować w naszych centrach ideę profilaktyki badań nowotworowych poprzez konsultacje medyczne, mobilne punkty badań, organizację spotkań ze stowarzyszeniami Amazonek i dystrybucję materiałów, zawierających instrukcję samobadania. Wystawa edukacyjna, która będzie miała miejsce w każdym z centrów biorących udział w akcji została przygotowana przez znaną artystkę fotograf – Lidię Popiel. Na zdjęciach swoje poparcie dla akcji wyraziły m.in. Reni Jusis, Beata Sadowska, Joanna Horodyńska i Iwona Guzowska.

Przez cały październik centra Atrium będą udekorowane w konwencji „różowej wstążki”. W ramach akcji w każdym centrum zorganizowane będą również, w wybrane weekendy, dodatkowe atrakcje dla klientów – koncerty, spotkania z gwiazdami, noce zakupów i prelekcje z zakresu profilaktyki. Ponadto w poniedziałek, 1 października, centra: Atrium Promenada i Atrium Reduta w Warszawie, Atrium Biała w Białymstoku i Atrium Plejada w Bytomiu, zabłysły na różowo w ramach Globalnej Inicjatywy Iluminacji związanej z kampanią. 13 października w Warszawie odbędzie się specjalny, różowy przejazd motocykli na trasie centrów handlowych Atrium: Promenada – Reduta – Targówek., na który Atrium serdecznie zaprasza nie tylko wszystkich motocyklistów, ale również innych mieszkańców Warszawy i okolic. Podczas kulminacyjnych wydarzeń akcji – w wybrane weekendy – odbywać się będą również dni, noce lub weekendy zakupów ze specjalnymi promocjami dla klientów centrów.

– Chcielibyśmy podziękować najemcom naszych centrów, którzy aktywnie włączyli się w naszą kampanię – mówi Magdalena Kolczyńska – Poprzez gesty solidarności z akcją – różowe wstążki lub elementy ubrań wśród personelu sklepów, własne działania promujące profilaktykę, ekspozycję różowych produktów czy specjalne promocje, okazali swoje wsparcie nie tylko dla naszych działań jako zarządcy centrum, ale również dla całej idei kampanii.

Szczegółowe informacje na temat akcji dostępne są na stronach internetowych centrów Atrium, w których odbywa się „Miesiąc Różowej Wstążki”.

Atrium European Real Estate Limited

Atrium to wiodąca firma na rynku nieruchomości zajmująca się przede wszystkim inwestowaniem w centra handlowe w Europie Środkowej i Wschodniej, zarządzaniem nimi i ich rozwojem. Grupa jest właścicielem 155 takich obiektów.Atrium działa przede wszystkim na terenie Polski,  Republiki Czeskiej,  Słowacji i w Rosji. Firma jest obecna również na Węgrzech, w Rumunii, na Słowacji i Łotwie.Spółka ma siedzibę na wyspie Jersey i jest notowana na dwóch giełdach: wiedeńskiej i amsterdamskiej Euronext pod symbolem ATRS.

Atrium w Polsce

W Polsce Atrium posiada 20 działających centrów handlowych. W skład portfela firmy wchodzą  m.in. centra handlowe Atrium Reduta, Promenada, Atrium Targówek w Warszawie, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Koszalin w Koszalinie, Atrium Molo w Szczecinie, Atrium Kasztanowa w Pile, Atrium Plejada w Bytomiuoraz Atrium Mosty w Płocku.Łącznie spółka posiada w Polsce ok. 374 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie Atrium prowadzi budowę Centrum Handlowego Atrium Felicity w Lublinie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu